restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כים של חד”ש בחאן אל-אחמר: עוול גדול עומד להתרחש פה שיותיר משפחות ללא קורת גג

13 בספטמבר 2018

שני חברי כנסת מסיעת חד”ש ברשימה המשותפת, עאידה תומא-סלימאן ודב חנין, ביקרו אחה”צ (חמישי) בכפר הערבי-בדואי חאן אל-אחמר שבשטחים הפלסטינים הכבושים העומד בפני הריסה. “עוול גדול עומד להתרחש פה שיותיר משפחות עם ילדים ללא קורת גג. מאחוריו עומדת תכנית גדולה של סיפוח רצף התנחלויות מירושלים עד יריחו, ביתור הגדה לשניים, ומניעת הקמת מדינה פלסטינית – כדי למנוע אפשרות להגיע לשלום. זה מאבק למען צדק לתושבים אבל גם למען העתיד של כולנו”, אמר ח”כ חנין בשיחה עם תושבי הכפר ופעילי שלום ישראלים.

יצוין שהבוקר בסביבות השעה חמש, מאות שוטרי מג”ב ויס”מ פשטו על הכפר והרסו את המאחז ״ואד אל אחמר״ שהוקם במהלך ראש השנה כמה מאות מטרים מזרחה ליישוב במחאה על ההריסה המתוכננת של הכפר. על כך מסר אורן זיו באתר “שיחה מקומית”.

השוטרים הקיפו את הכפר מכל צדדיו, עשרות מהם צעדו ברגל בין בתי הכפר כשהם חוסמים את הפעילים הרבים שישנו בבית הספר במטרה להגיע לכיוון הקרוואנים של המאחז. עובדי קבלן פירקו את ארבעת הקרוונים העשויים מלוחות אלומיניום ועץ, והעמיסו את החומרים על משאיות.

השוטרים גם הציגו צו שטח צבאי סגור לאזור הכפר, אך אמרו לעיתונאים במקום שאין מניעה לצלם מאזור בית הספר. בזמן הריסת המאחז, שוטרים רבים עמדו על הגבעות מסביב, ורחפן הוטס מעל האזור. כמאה הפעילים שישנו בחצר בית הספר התעוררו עם כניסת הכוחות והתאספו בסמוך אליהם, מביטים על ההריסה של המאחז.