restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ אגבריה נפצע בהפגנה שנערכה באום אל-פחם

28 ביוני 2014

מאות מפגינים נתקלו אתמול (שישי) באלימות משטרתית במהלך הפגנת “יום הזעם” למען האסירים ונגד הסלמת הדיכוי של העם הפלסטיני, שנערכה בכניסה לאום אל-פחם. ח”כ עפו אגבריה (חד”ש), נפגע קל מרימון הלם שנזרק לעברו. לאחר ההפגנה, מסר יו”ר חד”ש, ח”כ כנסת מוחמד ברכה, כי “ההפגנה לגיטימית וחוקית, ומתאומת עם המשטרה”. הוא האשים את המשטרה ב”שליחת כוחות בכמות לא מחויבת את המציאות” וטען כי הדבר נעשה בכוונה לייצר עימות.
09

בהפגנה השתתפו מאות בני אדם, בהם נציגי ועדת המעקב של האוכלוסייה הערבית  בישראל. ההפגנה נערכה לאות הזדהות עם האסירים הפלסטינים והעצירים המינהליים, שהפסיקו השבוע את שביתת הרעב בה פתחו לפני כחודשיים. ההפגנה תוכננה בתחילת השבוע, לפני שהושג הסיכום להפסקת השביתה. עוד הזדהו עם האוכלוסייה הפלסטינית בגדה המערבית לנוכח פעילות הדיכוי הנרחבת של האוכלוסייה האזרחית במסגרת מבצע “שובו אחים”. המפגינים הניפו דגלי פלסטין וקראו סיסמאות בגנות הכיבוש ולמען מאבק האסירים.

שר החוץ ויושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב בחריפות לאירועים האלימים בהפגנה וקרא להתייחס אל המפגינים “כמחבלים לכל דבר ועניין”. ליברמן הודיע כי ישוחח בנושא עם פקודו במפלגה הימנית קיצונית – השר לביטחון הפנים, “כדי שהמשטרה תפעל בנחישות ובזריזות לעצור את המסיתים ולמצות איתם את הדין”.