restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ אורן חזן ניסה לתקוף חברי כנסת של חד”ש באירוע למען השלום

15 באוקטובר 2016

ח”כ אורן חזן (הליכוד) ניסה (13.10) לתקוף את חברי הכנסת של חד”ש בהפגנת מחאה שהתקיימה מול “סוכת השלום” שהקימה תנועת “נשים עושות שלום” בקניון ערים בכפר סבא. בהפגנה אמר יו”ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה (חד”ש): “המאבק על השלום חייב להיות מאבק משותף של יהודים וערבים במדינה. אנו הערבים לבדנו לא יכולים, אנחנו רק 20 אחוז מהאוכלוסייה אבל זה מיעוט גדול לכן בלעדינו אי אפשר ובמאבק משותף יהודי-ערבי אפשר”. 

יצוין שחבר הכנסת חזן ניסה להתפרץ במהלך האירוע לעבר חברי הכנסת עודה ועאידה תומא-סלימאן. הוא קילל את חברי הכנסת ולבסוף הוצא בכוח מהמקום על ידי הפעילים שלקחו חלק באירוע. למקום הגיע חבר הכנסת יהודה גליק (ליכוד) שדווקא להביע תמיכה בקריאה לשלום וגינה בחריפות את מעשיו ודבריו של חברו לסיעה. באירוע השתתפה גם יושבת ראש מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון. יו”ר האופוזיציה, חבר הכנסת יצחק הרצוג (המחנה הציוני) שהגיע לדקות ספורות, אך לא נשא דברים.

kfar saba

חברי הכנסת עאידה תומא סלימאן (ראשונה מימין) ואיימן עודה (במרכז) באירוע למען השלום שנערך בכפר סבא (צילום: אל אתיחאד)

בתום האירוע מסר ח”כ עודה: “אנחנו ממשיכים בקו אחד וברור בתמיכה בדמוקרטיה, בשלום ובשוויון – תוך בניית שותפות ערבית-יהודית אמיתית גם מול הבריונים של הימין.
תודה לתנועת נשים עושות שלום על ארגון האירוע אתן ממלאות את הלב בתקווה!“.