restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה: ‘אם אהוד ברק יעזוב נחתום על הסכם עודפים עם מרצ’

20 באוגוסט 2019

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) תקף אתמול (שני) את ראש הממשלה אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי ומבהיר: “מבחינתנו הוא סדין אדום. הוא קורא לנתניהו להתפטר בשל טעויות שעשה, אבל בעצם ברק הוא האבא והאמא של הטעויות”. בסוף השבוע קרא עודה לברק להסיר את מועמדותו לכנסת בעקבות ציוץ שהתייחס למעצר מפגינים נגד היועמ”ש, בו כתב ברק: “פתח תקווה זה לא אום אל חיראן, מותר להפגין”.
עוד הצהיר עודה בריאיון ששודר בגלי צה”ל כי “אם אהוד ברק יעזוב את ‘המחנה הדמוקרטי’ אנחנו נחתום מיד על הסכם עודפים עם מרצ”.

בסרטון שפרסם אתמול אמר עודה: “ברק, גם באום אל חיראן מותר להפגין. תשע עשרה שנים עברו מאז שהיית אחראי להרג של שלושה עשר אזרחים ערבים בגלל שיצאו לרחובות. תשעה עשרה שנים מאז שבגדת בקולותיהם של מאות אלפי בוחרים ערבים שהצביעו עבורך בבחירות הישירות מול נתניהו. למדנו בדרך הקשה שיש דברים יותר חשובים מפוליטיקת רק לא ביבי”. בתוך כך, הוא התייחס גם להתנצלות של ברק על אירועי אוקטובר 2000, ואמר כי “כבר ראינו את ההתנצלות בחירות הצינית שלך למזרחים, אחריות אמיתית היא לרדת מהבמה הציבורי”.

הסרטון עם דברי ח”כ עודה:

الآن كشف إيهود براك مرة أخرى عن وجهه الحقيقي

עברית ↡الآن كشف إيهود براك مرة أخرى عن وجهه الحقيقي. كتب لوزير الشرطة جلعاد أردان محتجًا ضد اعتقال متظاهرين في بيتح تيكڤا: "أردان، بيتح تيكڤا ليست أم الحيران، مسموح للمواطنين أن يتظاهروا".بالنسبة لبراك ردّ الفعل لمظاهرات بأم الحيران تختلف عن بيتح تيكڤا، الردّ على مظاهرات العرب تختلف عن اليهود!——تسعة عشر عامًا مرّ منذ كان براك مسؤولا عن مقتل ثلاثة عشر مواطنًا عربيا خرجوا للتظاهر بالشوارع.عليك أن تفهم أن اتخاذ مسؤولية حقيقية يعني قبل كل شيء استقالتك السياسية. אהוד ברק שוב חשף את פרצופו האמיתי. בפוסט נגד המעצר השערורייתי של מפגינים בפתח תקווה פנה לגלעד ארדן וכתב לו "ארדן, פתח תקווה זה לא אום אל חיראן, לאזרחים מותר להפגין". כנראה שברק עדיין חושב שמה שמותר ליהודים אסור לערבים. שיש הבדל בין פתח תקווה לאום אל חיראן, שיש הבדל בין אזרח יהודי לאזרח ערבי.—-תשע עשרה שנים עברו מאז שהיית אחראי להרג של שלושה עשר אזרחים ערבים בגלל שיצאו לרחובות.תשמור את ההתנצלויות והבהרות לעצמך. לקיחת אחריות אמיתית היא לרדת מהבמה הציבורית.

Gepostet von ‎Ayman Odeh – أيمن عودة‎ am Freitag, 16. August 2019