restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה: גנץ ולפיד יצטרכו להזיע כדי לקבל את תמיכתנו לגוש חוסם

11 במרץ 2019

יו”ר רשמית חד”ש- תע”ל, חבר הכנסת איימן עודה, הצהיר אמש (ראשון) כי אינו שולל הקמת גוש חוסם עם מפלגת “כחול- לבן” של בני גנץ ויאיר לפיד בתרחיש של שוויון בין הגושים. עם זאת עודה הבהיר כי גנץ ולפיד “יצטרכו להזיע” וליישר קו עם חד”ש והמפלגות הערביות בנושאים החשובים להן.

בכנס “בוחרים צעירים” אמר ח”כ עודה: “במידה ויהיה שוויון בין הגושים אנו נשב בנצרת ונמתין שגנץ ולפיד יגיעו אלינו. הם צריכים להזיע קצת. הם צריכים לומר לנו מה עמדותיהם לגבי המשך הכיבוש והסוגיה הפלסטינית, לגבי חוק הלאום, בנוגע להריסות בתי פלסטינים, תכנית למיגור אלימות באוכלוסייה הערבית ועוד. לאחר מכן אנו נשב עם עצמנו ונחליט בכובד ראש”.

על הקמפיין של נתניהו בו הוא מזהיר מהקמת גוש חוסם של גנץ עם חד”ש והמפלגות הערביות, אמר עודה: “מבחינת נתניהו זוהי אסטרטגיה פוליטית לעשות דה-לגיטימציה לערבים, וגם גנץ ולפיד יורים לעצמם ברגל בנושא זה”. חבר הכנסת עודה הוסיף כי “אני מרגיש את ההזדמנות להחלפת השלטון, ולכן אנחנו נדאג שאחוזי ההצבעה של הציבור הערבי יהיו גבוהים כדי שנוכל להחליף את ממשלת הימין. אנחנו מיעוט שמעוניין בהחלפת השלטון. האמת, שאין ספק שלנו יותר אינטרס מקבוצת הרוב להפיל את ממשלת הימין ולכן אין לי ספק שאנחנו ננהר בכמויות באוטובוסים כדי להחליף את ממשלת הימין”.