restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה: הרשימה המשותפת לא תתמוך בממשלה שתתקוף את רצועת עזה

24 בפברואר 2020

יו”ר הרשימה המשותפת ח”כ איימן עודה (חד”ש) אמר בצהריים (שני) לחדשות 12 כי המשותפת לא תתמוך בממשלה שתתקוף ברצועת עזה .לאחר שידור הדברים תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את ח”כ עודה ואמר “בושה וחרפה. בזמן שחיילי צה”ל וכוחות הביטחון שומרים על ביטחון ישראל, שותפו של גנץ בכנסת מגנה זאת. לגנץ אין ממשלה בלי איימן עודה ואחמד טיבי וממשלה כזאת תסכן את ביטחון מדינת ישראל”.

ח”כ עודה לא נשאר חייב והגיב לנתמחהו, “תפסיקו לשקר לציבור – אי אפשר להרתיע אנשים שאין להם מה להפסיד. הרשימה המשותפת היא היחידה שמציבה אלטרנטיבה חברתית ומדינית. בלי מהלכים חד-צדדים, סיום המצור, ומשא ומתן לשלום צודק ולא הסדרה זמנית שרק תוביל למותם של חפים מפשע נוספים”.

גם ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) התייחס להסלמה בדרום ואמר “כשחוזרת האש לדרום אני חושב על הילדים בעוטף עזה ששומעים צבע אדום ורצים מפוחדים למקלטים, ועל ילדי עזה, שלא זוכים להתראה מוקדמת ודמם נשפך כמים (מים שאין בעזה). כל מה שהימין מציע זה כיבוש, מצור, הרג, טילים, שנאה ופחד. רק דרך השלום והצדק תבטיח חיי שגשוג לעזה ולדרום ישראל גם יחד”.

ח”כ עודה התייחס בריאיון ששודר בערוץ 12 גם ליחסים עם מפלגת כחול לבן: “אין מגעים בינינו לבין גנץ. הוא לא רוצה שיתוף פעולה ואנחנו רוצים לנצח את המושג רוב יהודי. במקרה שהוא יגיד לנו שיש לו גישה אחרת מהקמפיין, יש על מה לדבר. אם תהיה גישה אחרת – נבחן אותה”. יו”ר המשותפת התייחס גם למטרות של הסיעה בבחירות הקרובות. “מטרתנו בבחירות האלה היא להגיע ל-15 מנדטים”, הדגיש. “בבחירות האחרונות, בסקרים עשרה ימים לפני הבחירות, קיבלנו 10 מנדטים. בסוף קיבלנו 13 מנדטים”.