restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה: כל ממשלת הימין הקיצונית צריכה ללכת אחרי ליברמן

15 בנובמבר 2018

 

שר הביטחון אביגדור ליברמן מסר אחה”צ (רביעי) הצהרה רשמית בדבר התפטרותו מתפקיד שר הביטחון. ליברמן אמר כי “אני כאן על מנת להודיע על התפטרותי מתפקיד שר הביטחון. מה שקרה אתמול עם כל התליך ההסדרה עם חמאס, הוא כניעה לטרור, אין לזה הגדרה אחרת או משמעות אחרת”.

יו”ר ראש הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) הגיב להודעתו של ליברמן ומסר: “שלום ולא להתראות. שבענו ממתלהמים קיצוניים, גזענים, מחרחרי מלחמה. צריך לשים סוף למשחקים פוליטיים על חשבון האנשים. דרושה מדיניות אחרת לעתיד של שלום, שוויון, צדק. כל ממשלת הימין הקיצונית צריכה ללכת אחרי ליברמן”.

חברו לסיעה ח”כ דב חנין (חד”ש) הוסיף ש”במרוץ מי הכי ימני, מי הכי חזק מול הערבים, מי הכי מושחת, מי הכי סוחט את הקופה הציבורית – אזרחי ישראל מפסידים. כשממשלת הכישלון מתפרקת צריך לקדם שלטון אחר, לטובת העתיד של כולנו”.

לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “ממשלה גזענית מאין כמותה, צריכה ליפול ויפה שעה אחת קודם. שר ביטחון שכל הזמן מחרחר מלחמות ומחפש ‘תגובות’ של שפיכת דמים ועוד טבח, אינו שר ביטחון אלא פירומן גזען עם דם על הידיים”. בהתייחסה לדבריו ליברמן על מדיניות ממשלת הימין כלפי רצועת עזה, הדגישה ח”כ תומא-סלימאן עזה אינה מקרה הומניטארי בלבד שצריך לחפש לה איזה ‘פתרונות’ למראית עין, אלא סוגיה פוליטית שנקראת מצור וכיבוש”.