restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה: למרות הזעם על ממשלת הימין בראשות נתניהו אסור לוותר על ההנחיות

22 בספטמבר 2020

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) קרא היום (שלישי) להקפיד על ההנחיות למרות הביקורת על ממשלת נתניהו: “למרות הזעם ותסכול המוצדקים על הכישלון המוחלט של ממשלת הימין אסור לוותר על ההנחיות. הקורונה מסוכנת ואם הציבור לא יצליח איפה שהם נכשלו היא גם תגבה את חייהם של עוד רבים”.

ח”כ עודה הוסיף: “המחירים הכבדים בדרך עדיפים על המחיר בחיי אדם שנשלם כתוצאה מאדישות תחת ממשלה שלא עשתה את הנדרש כדי להתמודד עם המגיפה”. יצוין ששושי גולדברג, אחות ראשית ארצית, התריעה הבוקר בוועדת הקורונה מפני המצב של מערכת הבריאות, לאור העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה והמחסור בתקציב למערכת בשנים האחרונות. “המצב הוא נוראי, תמונת המצב היא מאוד מורכבת, היא לא פשוטה, היא מדברת על אנשי צוות לוחמים, בחזית הלחימה, עובדים יומם ולילה במשך תקופה ארוכה”, אמרה. “אתם טוענים שזאת מערכת שהייתה בחסר הרבה שנים, זאת הזדמנות לטפל בזה, שאלת מה עוד אפשר לעשות? בואו תאשרו עוד מקומות לאחיות בואו תנו תקציב לעשות את זה”.

לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “המגיפה לא בשליטה. מערכת הבריאות מתקרבת לסף הספיקה והממשלה כשלה בטיפול במשבר, ולכן אין לנו על מי לסמוך חוץ מעל עצמנו. אל מול כשל הממשלה וסכנת החיים – צריך לגלות סולידריות ואחריות”. חבר לסיעה, עופר כסיף, הדגיש שמגפת הקורונה גבתה חייהם של 1260 אזרחים עד כה, וברור שיאבדו עוד. בתי החולים שהוזנחו במכוון על-ידי ממשלת הקפיטליזם הקיצוני, קרובים לאי-ספיקה. בשעה קשה זו, אין לסמוך על הממשלה! מול הפקרותה נוכל לסמוך רק זה על זה. אל תתאספו בחלל סגור, דחו אירועים, הקפידו על מסכה”.

גם ח”כ יוסף ג’בארין (חד”ש – הרשימה המשותפת) סבור שהתחלואה יצאה משליטה ובתי החולים קורסים. “הממשלה נושאת באשמה המלאה על הכישלון המחפיר שהוביל לסגר שני, ועל הזנחה ארוכת שנים של מערכת הבריאות. כרגע האזרחים צריכים לקחת אחריות על המצב. שמיעה להנחיות, ובעיקר הימנעות מהתקהלות, תאפשר לצאת מהסגר ולהצליח איפה שהממשלה כשלה, הזניחה והפקירה”.

עוד על מחדלי ממשלת הימין  בטיפול במגפת הקורונה, בגיליון “זו הדרך” האחרון (עמ’ 1, 4, 5 ו-16): http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2020/09/G37_2020.pdf