restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה דורש להפסיק יבוא קפסולות ריקות המיועדות לצריכת סמים

20 באוקטובר 2010

בישיבה שערכה השבוע הוועדה למלחמה בנגע הסמים, בראשות ח”כ מוחמד ברכה (חד”ש), נמסר כי לאחרונה נתפסו כ-12 מליון קפסולות ריקות המיועדות לצריכת סמים. במצב הנוכחי כל אזרח רשאי לייבא באופן אישי קפסולות ריקות. ח”כ ברכה ציין כי נתון זה מחייב לבצע שינוי בחוק שיאסור את האפשרות לייבא באופן פרטי קפסולות ריקות.

עוד נמסר כי בעקבות שינוי פקודת הסמים מאוגוסט האחרון, “סם פיצוציות” יוגדר כלא חוקי גם אם עבר שינוי מינורי בתרכובת הפנימית שלו. השינוי בחוק סגר למעלה מ-80 אחוז מהפרצות שהיו קיימות מאחר והתייחסות החדשה נוגעת למשפחות החומרים ולא להרכב הבודד בתרכובת הסם.

במהלך הדיון צוין כי בתי החולים לא מקיימים את הנוהל המחייב לתעד ולפרסם נתונים (ללא זיהוי שמי) בדבר מספר המאושפזים שהגיעו לבית החולים בשל שימוש בסמים כולל “סמי פיצוציות”.

בארץ פועלות למעלה מ-3000 פיצוציות ובחלקן הגדול מתקיים סחר של “סמי פיצוציות”. לאחרונה בשל תקופת היובש בשוק הסמים, נכנס סם סינטטי חדש ושמו “מבסוטון”, שאינו מכיל חומרים מאותן משפחות אסורות. הצפי הוא שתוך חודשיים גם הסם החדש יכנס לפקודת הסמים וייאסר לשימוש והפצה.

אחת הדרכים שהוכחו כיעילות להתמודד עם התופעה “סמי הפיצוציות” היא שיתוף הפעולה בין אנשי רשות המיסים יחד עם המשטרה. מכירת הסמים מתבצעת באופן טבעי ללא כל תיעוד או מתן קבלות ולכן הפעילות מקשה מאוד על הפעילות הסדירה של מכירת הסמים בפיצוציות.