restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה יצא לפולין; ישתתף במצעד אך לא בארועי הזדהות עם ישר

26 בינואר 2010

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, יצא ביום שלישי (ה-26 בינואר) לפולין יחד עם המשלחת הפרלמנטרית הישראלית לאושוויץ. ח”כ ברכה ישתתף במצעד המרכזי במחנה ההשמדה ביום רביעי, אך לא באירועים אחרים המתוכננים למשלחת, שמטרתם הזדהות עם מדינת ישראל. ברכה אמר ל”הארץ” כי השתתפותו בתהלוכה נוגעת לעמדתו הנחרצת נגד הגזענות באשר היא, ולרצונו לעמוד על זכר הקורבנות ולגנות את הפשעים. לדבריו, האירועים הנוספים שיתקיימו במסגרת הביקור אינם נוגעים למטרה זו אלא יותר להזדהות עם ממשלת ישראל ומדיניותה.

באחד מהאירועים האלה, מהם ח”כ ברכה ייעדר, מתכונן נאום של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. באירוע אחר מתכונן סימפוזיון בהשתתפות חברי פרלמנט אירופים “ידידי ישראל”. “כלוחם ותיק לחופש ושיוויון, אין לי שום כוונה להזדהות עם ממשלת ישראל” אמר ברכה ל”הארץ”.

בשבועות האחרונים ניהל הימין קמפיין הסתה נגד השתתפותו של ח”כ ברכה במשלחת לאושוויץ. על הקמפיין ניצח ח”כ דני דנון, ושיאו היה במכתב נאצה, הכולל ציורים של צלבי קרס על תמונתו, שקיבל יו”ר חד”ש ללשכתו בכנסת. ואולם היו גם הרבה פניות ותגובות חיוביות לצעדו של ח”כ ברכה. “בין הפונים היו גם ניצולי שואה מאושוויץ”, אמר ברכה ל”הארץ”. “אחד המשפטים שנחרטו בתודעתי הייתה של מרדכי פרויינד, בן למשפחת רבנים, שהצטרף למפלגה הקומוניסטית והסביר שהוא יודע מי הכניס אותו לאושוויץ אבל גם יודע מי הוציא אותו משם”.

איומים כלפי ח”כ ברכה בעקבות נסיעתו הקרובה לאושוויץ
“מי יבודד את מי”: החלטת מק”י בעניין נסיעתו של ח”כ ברכה במשלחת הפרלמנטרית לאושוויץ
הזקפה הלאומית של דני דנון / איתן קלינסקי
הימין בקמפיין למניעת השתתפות ח”כ ברכה במשלחת הכנסת לאושוויץ