restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה מתנגד להפרטת אספקת תחליפי סם לנגמלים

12 במאי 2010

בישיבת הוועדה למאבק בנגע הסמים שנערכה השבוע נידון הליך היציאה למכרז של מרכזי המתדו. בישיבה הציגו משרדי הבריאות והאוצר את הליך היציאה למכרז. בפני הוועדה הועלו סוגיות של שימור הרצף הטיפולי, שמירה על מקומות העובדה של העובדים בתחנות המתדו, שאלת איכות השירות ותמחור השירות וכן שאלת פתיחת המכרז לגורמים הפועלים למטרות רווח.

בישיבה השתתפו, מלבד נציגי משרדי הבריאות והאוצר, גם נציגי המפעיל הנוכחי של תחנות המתדון, נציגי עובדי תחנות המתדון, נציגי המטופלים, ונציג הרשות למלחמה בסמים. במהלך הישיבה הביע יו”ר הוועדה, ח”כ מוחמד ברכה (חד”ש), סיפוק מהעובדה שבמכרז נקוב המחיר באופן שמגביל את התחרות לתחום המקצועי בלבד.

בסיכום הישיבה קרא ח”כ ברכה למשרדי הבריאות והאוצר לבחון הכנסה של סעיף למכרז שיחייב את המפעיל הזוכה להעסיק לפחות 75% מהעובדים הקיימים, כפי שנקבע במכרזים אחרים של המכרז. יו”ר הוועדה הביע חשש שאם לא יינקט צעד זה בהליך היציאה למכרז עשויים עובדים רבים לאבד את מקום עבודתם לאחר שנים של התמקצעות וטיפול מסור, לטובת עובדים חסרי ניסיון וזולים יותר. ברכה דרש ממשרד הבריאות להבטיח את המשך הפעלתם של המרכזים במרכזי ערים ובנוסף קרא לבחון את האפשרות של סגירת האפשרות להתמודדות במכרז בפני גורמים הפועלים למטרות רווח: “יש לבחון את האפשרות של מתן האפשרות להתמודדות במכרז למלכ”ר בלבד בכדי למנוע מהזוכים למכסם את רווחיהם על חשבון השירות למטופלים ותנאי העובדים”.