restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ג’בארין על דחיית פינוי עמונה: כל ההתנחלויות הן בלתי חוקיות ויש לפנותן

13 באוקטובר 2016

“כל ההתנחלויות מעבר לקו הירוק הן בלתי חוקיות וההבחנה בין ‘מאחזים חוקיים’ ל’מאחזים בלתי חוקיים’ היא המצאה של הימין שנועדה לשרת את האידיאולוגיה ההרסנית של הימין של המתנחלים ותומכיהם בממשלה”. כך אמר הערב (חמישי) ח”כ יוסף ג’בארין (חד”ש – הרשימה המשותפת) בעקבות החלטת הממשלה לפנות לבג”ץ בדרישה לדחות שוב את פינוי המאחז עמונה בחצי שנה. על כך כך הוחלט היום בפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן, יו”ר הבית היהודי נפתלי בנט ומתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף יואב מרדכי. לפי החלטת בג”ץ, יש לפנות את המאחז עד חודש דצמבר הקרוב.

 

ח”כ יוסף ג’בארין (צילום: אל אתיחאד)

 

גם ארגון “שלום עכשיו” התייחס היום לפנייה הצפויה של המדינה לבג”ץ בדרישה לדחות את פינוי המאחז עמונה בחצי שנה. בארגון כינו את היוזמה “חוצפה שנועדה להמשיך את גזל הקרקע”, והוסיפו כי “בג”ץ אמר את דברו לפני שנתיים ולמדינה היה מספיק זמן להתארגן. הבקשה מעלה את החשד כי הממשלה מבקשת למעשה להעביר את האחריות לפינוי עמונה לכתפי בית המשפט. אם בית המשפט ידחה את הבקשה, הממשלה תוכל להשחיר את פניו בקרב הציבור בימין, ולחמוק מהביקורת הציבורית”.

 yusef

ח”כ יוסף ג’בארין

לדברי יו”ר סיעת הבית היהודי, ח”כ שולי מועלם “אנחנו פועלים במלוא המרץ והיצירתיות כדי להציל את עמונה מהריסה”, אמר מועלם והוסיפה: “עמונה היא אירוע אסטרטגי בכל הקשור להסדרת ההתיישבות, ובארגוני השמאל הקיצוני מודעים לכך ומנסים לטרפד, כפי שראינו בפתרון נכסי נפקדים. זהו מאבק לא פשוט אבל אנחנו נחושים להצליח. בשלב זה, השגת הדחייה היא צעד בדרך לכך”.