restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: את ‘עודפי המסים’ יש להשקיע בקצבאות ובשכר העובדים

14 במרץ 2017

שר האוצר, משה כחלון, התייחס היום (שלישי) בכנס המדדים של העיתון “כלכליסט” לתכנית הפחתת גביית המסים הניאו-ליברלית ואמר כי “עודפי גביית המסים שייכים לציבור ויחזרו לציבור. לא נשאיר עודפים בקופת המדינה”. על סגירת רשות השידור אמר: “נסייע למפוטרי רשות השידור ונתערב במקרים הומניטריים”.

what to do taxes
אך לדברי ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) “עכשיו כשמתברר שהצטברו מיליארדי שקלים של עודפי גבייה בקופת המדינה, ואליהם נוספים המסים הצפויים מעסקת מובילאיי – במקום עוד הפחתה של מס החברות והמסים על העשירים, צריך להשתמש בכסף למטרות חברתיות דחופות”. ח”כ חנין מציע, למשל, להכליל את הביטוח הסיעודי בסל הבריאות הממלכתי. “רק כך נוכל לתת פתרון אמיתי למצוקה ולהזנחה הקשה בתחום. רק כך נוכל לחסוך להמוני ישראלים את הכסף הרב שאנחנו מוציאים על ביטוחים פרטיים שקריים”. עוד הוא דורש להבטיח מינימום 5,000 שקל  לקשישים ולנכים – “כי נכה הוא לא חצי בן אדם, וגם קשיש לא יכול להסתדר בקצבת הזקנה הבסיסית של 1,531 שקל”. לדברי חנין יש להעלות את שכר המורות, העובדות הסוציאליות, וליתר העובדות והעובדים בשכר נמוך בשירות הציבורי. עוד ניתן לקדם מהפכת מוניות שירות בתחבורה הציבורית – להכניס את מוניות השרות לרב קו, ולקדם פריסה מהירה של קווי מוניות שרות בכל הארץ כחוליה משלימה והכרחית של התחבורה הציבורית.