restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין באסיפה השנתית של חד”ש ת”א: חוק הלאום הוא מתכון לאפרטהייד

7 ביולי 2018

“חוק הלאום המוצע על ידי ממשלת הימין הוא מתכון לאפרטהייד”. כך הזהיר ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) באסיפה השנתית של סניף חד”ש בתל-אביב שנערכה ביום חמישי האחרון. כל הפעילים והפעילות, שהשתתפו באירועים ובפעילויות הרבים שארגנה חד”ש בשנה החולפת, וכל תומכי ותומכות חד”ש, הוזמנו לאסיפה כדי להשפיע על הרכב הוועד החדש, לשמוע דיווח על פעילות הסניף מהוועד היוצא ולהשתתף בדיון. במהלך האסיפה, בו לקחו חלק עשרות רבות של חברי החזית, נבחר ועד מקומי חדש ובו חמישה חברים וארבע חברות.

כאמור, ח”כ חנין, שהוא חבר הסניף, מסר סקירה מקיפה וארוכה על המצב הפוליטי בישראל והדגיש ש”השבועיים הקרובים, לקראת תום מושב הכנסת והיציאה לפגרה, יהיו דרמטיים. ממשלת הימין תנסה להעביר שורה של חוקים – ייתכן כחלק ממערכת הבחירות ההולכת וקרבה”. לדעת ח”כ חנין הבחירות הקרובות לא יתקיימו במועדן, נובמבר 2009, “אלא מוקדם הרבה יותר – אפילו בקרוב מאוד – הדבר יחייב לדחות את הבחירות לרשויות המקומיות בסוף אוקטובר”.

לדברי ח”כ חנין ממשלת הימין מתכננת מתקפה על המרחב הדמוקרטי, על חוקי העבודה ונגד “האויב המועדף על נתניהו: האוכלוסייה הערבית. נתניהו החליט להפוך את האוכלוסייה הערבית למטרתו הגזענית האסטרטגית”. יחד עם זאת, חנין ניתח את הניצחון שנחלו הכוחות הדמוקרטיים בישראל נגד גירוש הפליטים ומבקשי המקלט האפריקאים. “זהו היה ניצחון שיש ללמוד את לקחיו – הוא מדגיש שוב ושוב שניתן לנצח את ממשלת הימין ושהזירה המרכזית היא הציבורית – לאו דווקא הכנסת”.

בתחילת האסיפה מסרה מזכירת סניף חד”ש היוצאת, עו”ד נועה לוי, דו”ח מפורט של עשיית פעילות ופעילי החזית המרובה במהלך השנה האחרונה ובייחוד במאבקים ציבוריים כגון המערכה הנמשכת בכיבוש, המאבק למען הדמוקרטיה, המחאות נגד גירוש הפליטים ולמען זכויותיהם כעובדים, המאבק בתאונות עבודה בענף הבנייה ועוד. עוד ציינה את תפקידם של שני פורומים שהוקמו במסגרת הסניף ובהם פעילים גם אלה שאינם חברי החזית: הפורום לזכויות עובדים והפורום למאבק בכיבוש.