restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: בישראל המחאה היא לגיטימית רק כאשר באה מהימין

26 בינואר 2010

כחמש שנים לאחר השלמת תוכנית ההתנתקות מרצועת עזה אישרה ביום שני (ה-25 בינואר) מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת “חוק החנינה” למתנגדי ההתנתקות. על פי החוק החדש, יופסקו הליכים משפטיים ויבוטלו רישומים פלילים נגד אזרחים ישראלים שהואשמו במחאה בלתי חוקית נגד פינוי ההתנחלויות. החוק החדש אושר לאחר דיון סוער, ברוב של 51 תומכים מול תשעה מתנגדים.

בסיעת חד”ש מתחו ביקורת חריפה על החוק החדש. ח”כ דב חנין (חד”ש) הדגיש כי החוק יעודד פעילי ימין להמשיך לפעול באלימות. “הפינוי של גוש קטיף לא יהיה הפינוי האחרון. אם הממשלה הזאת רוצה או לא רוצה, יהיו עוד פינויים של התנחלויות, ומן הסתם תהיה גם התנגדות לפינויים האלה”, הסביר ח”כ חנין.

“המסר שאתם מעבירים למפגיני הימין היום הוא: תתנגדו, תשפכו שמן רותח, תזרקו אבנים ותתנהגו כפי שאתם חושבים לנכון, כי בסופו של דבר יהיו חברי כנסת שייתנו לכם הגנה ויתנו לכם פטור. תהיה לכם הגנה, ובלבד שתהיו בצד הימני של המפה הפוליטית”, הוסיף חנין.

יצוין שלפני שנתיים הניחה סיעת חד”ש הצעה דומה משלה, אך זו אינה עוסקת במעורבים בהתנתקות. לפי הצעת חד”ש, יופסקו ההליכים הפליליים ויסגרו התיקים נגד כל מי שלקח חלק בהפגנות נגד גדר ההפרדה. “אין חולק על כך שהקמת גדר ההפרדה פוגעת בחיי היום-יום של העם הפלסטיני ופוגעת באפשרות להגיע להסדר מדיני, ואין חולק על כך שזכותם של אזרחים פלסטינים להתנגד לכל תוכנית שפוגעת במרקם חייהם, מחלקת את משפחותיהם ופוגעת בפרנסתם”, נאמר בדברי ההסבר להצעת החוק.