restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין במצעד הגאווה: לא ניתן לפגוע במרחב הדמוקרטי

11 ביוני 2010

רבבות מחברי הקהילה הגאה ותומכיה השתתפו ביום שישי (ה-11 ביוני) במצעד הגאווה המסורתי בתל-אביב. בין המפגינים בלט גוש פעילות ופעילי פורום אדום-ורוד של חד”ש, שהניפו דגלים אדומים וקראו קריאות למען השוויון והשלום. בפתח מצעד הגאווה נאם ח”כ דב חנין והדגיש: “השנה האחרונה הייתה רוויה הסתה ואיומים, גם לרצח. אנו שומעים את צלצול פעמוני האזעקה. מי שתוקף את הקהילה הגאה עושה את זה גם לערבים, מסית במוצאי שבת האחרון נגד תושבי העיר ומסתער על שמאלנים. לא ניתן לפגוע במרחב הדמוקרטי”.

לפני האירוע אמר ח”כ חנין: “המאבק להגנת הקהילות הגאות הוא חלק מרכזי מהמאבק להגנת המרחב הדמוקרטי בחברה הישראלית הנמצא תחת מתקפה קשה. אני קורא לחברי קהילת הלהט”ב להתייצב למאבק הדמוקרטי החשוב הזה. אם לא נגן על הדמוקרטיה לא תישאר דמוקרטיה להגן עלינו”. עוד צעדו לצידו של ח”כ חנין, חברי הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ), שלי יחימוביץ (עבודה) וציפי לבני (קדימה).

איילה כץ, אמו של ניר כץ שנרצח בפיגוע ב”ברנוער” לפני כשנה, נשאה דברים בעצרת: “היום ניר לא יצעד עם כולם, אבל אני יודעת שאם ניר היה רואה אותי עכשיו הוא היה מאוד גאה בי. אני יודעת שאולי לא הייתי פה לולא הרצח, ואולי גם הורים אחרים ונערים אחרים לא היו פה היום לולא הרצח, שעזר להם לצאת מהארון. אני כאן כי חייבים להגיב על כל גילוי של הומופוביה, לסבופוביה וטרנסופוביה”.