restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: בפולין, באוקראינה, בהונגריה ובמדינות הבלטיות משבחים משת”פים עם הנאצים

8 בפברואר 2018

 

סערת החוק הפולני מגיע לדיון בכנסת במסגרת הצעה דחופה לסדר שהגיש ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) יושב ראש שדולת ניצולי השואה בכנסת. לדברי ח”כ חנין: “הפרלמנט הפולני שאסר להזכיר שגם פולנים שיתפו פעולה בשואה פוגע בדיון ההיסטורי ובאמת ההיסטורית. בשום מקום חוקים של הכחשת ההיסטוריה לא הצליחו לשנות את ההיסטוריה. ממשלת ישראל היתה צריכה לפעול בצורה נחרצת יותר מול פולין. להחזיר את השגרירה להתייעצות. אי אפשר לעבור על כך לסדר היום. פולין איננה לבד. באוקראינה, בהונגריה, במדינות הבלטיות זוכים לתהילה מנהיגים ששיתפו פעולה עם הנאצים”.

איפה ממשלת ישראל מול מהלך כה רחב של שכתוב ההיסטוריה? היו פשיסטים בכל העמים ששיתפו פעולה עם הנאצים. ובכל העמים היו גם אנשים שהתייצבו נגד הפשיזים, נלחמו והקריבו. את אלה נזכר ללא קשר לשאלה לאיזה עם הם שייכים”, הדגיש חנין.

אני מביע דאגה מהעובדה שיש אצלנו בפוליטיקה אנשים שמוצאים לעצמם ידידים חדשים בקרב האיסלמופובים באירופה. אצל האנטישמים אין גבולות. מי שהם נגד מוסלמים יהיו גם בעתיד נגד אחרים. אני קורא לכל הזירה הפוליטית הישראלית לנתק את כל הקשרים עם הפשיסטים, ממשיכיהם ומצדיקיהם באירופה ובארצות אחרות”, אמר עוד.

יצוין שעשרות ניצולי שואה הפגינו היום (חמישי) מול שגרירות פולין בתל אביב. המפגינים מעמותת “יד עזר לחבר” מחו על חוק השואה שנחתם על ידי נשיא פולין, אנדז’יי דודה בתחילת השבוע. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב בין היתר: “שום חוק לא ימחק את ההיסטוריה”, “החוק הפולני – יריקה בפרצוף של העם בישראל”, ו”פולנים, אנחנו זוכרים מה עשיתם”. אחת המפגינות הניפה שלט שבו נכתב: “עדיין יש לי סיוטים ממה שעשו הפולנים.