restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: חוק הוד”לים של נתניהו הוא קומבינה לתועלת הקבלנים

19 ביולי 2011

ח”כ ד”ר דב חנין תקף ביום שלישי, ה-19 ביולי, את התנגדות הממשלה להכללת מנגנוני דיור בר השגה בחוק ועדות הדיור הלאומיות, שאושר היום להצבעה בוועדת שהוקמה לצורך העניין בכנסת. “פרצופה האמיתי של הממשלה נחשף היום” הדגיש ח”כ חנין, “נתניהו מתנגד לדיור בר השגה שיוכל לתת מענה למצוקות הדיור הקיצוניות הקיימות בישראל. חוק הוד”לים מאיץ ומפרק את הליכי התכנון אבל מרגע שהתוכנית מאושרת – הוא לא מחייב את הקבלנים לבנות לגביהם. לכן התוצאה האמיתית של החוק היא הגדלת מלאי הדירות המתוכננות שביד הקבלנים ולא הגדלת מצאי הדירות שבידי הציבור הרחב”.

איריס האן מהחברה להגנת הטבע התייחסה לאישור החוק: “למרות מחאת הדיור הציבורית הנרחבת של השבוע האחרון, החוק במתכונתו הנוכחית לא יפתור את מצוקת הדיור: הוא לא כולל אפילו מילה אחת על דיור בר השגה וזה מעיד על כך שהממשלה רק רוצה לעקוף את הליכי התכנון ולהעשיר את כרישי הנדל”ן, על חשבון איכות החיים והסביבה של כולנו”.