restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: חוק שוברים שתיקה שם את הצנזורה הפוליטית בשערי בית הספר

17 ביולי 2018

 

הצעת חוק חינוך ממלכתי המתייחס ל”חוק שוברים שתיקה”, שקידמו שר החינוך נפתלי בנט וח”כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי), אושר הלילה (שלישי) בכנסת בקריאות שניה ושלישית. החוק קובע כי בסמכותו של שר החינוך למנוע פעילות במוסדות חינוך של גורמים חיצוניים הפועלים נגד צה”ל. כל חברי סיעת חד”ש ברשימה המשותפת התייצבו להצבעה והצביעו נגד.

ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) אמר במליאה: “החוק הזה הוא חוק מסוכן ובעייתי. מערכת החינוך אינה רכוש של שר. שר החינוך איננו הצנזור הראשי של בית הספר. הוא לא יכול לומר אילו מסרים יכולים לעבור את שער בית הספר ואילו לא. החוק הזה ששם צנזורה פוליטית בשערי בית הספר הוא חוק בעייתי ומסוכן וצריך להתנגד לו”.

דובר שוברים שתיקה הגיב לאישור הצעת החוק ואמר כי “אחרי ההדתה מגיעה ההשתקה. שר החינוך נפתלי בנט כל כך מפחד משוברים שתיקה שהוא העביר ‘חוק להשתקת הכיבוש'”. החוק מאפשר לשר החינוך למנוע פעילות במוסדות חינוך של גורמים חיצוניים הפועלים נגד צה”ל.

עוד נמסר משוברים שתיקה לאחר אישור החוק: “שר החינוך נפתלי בנט כל כך מפחד משוברים שתיקה שהוא העביר ‘חוק להשתקת הכיבוש’. בנט רוצה להתנחל בכיתות של מערכת החינוך הממלכתית ולהרביץ בהם את תורתו, כפי שהוא ביטא אותה בתקשורת: מוצדק לירות בילדים פלסטינים בני שמונה, אבל אסור לפנות מתנחלים מבתיהם. הניסיון הזה לסתום לשוברים את הפה, לא יצליח להסתיר מהם את הכיבוש, אבל הוא מוכיח עד כמה בנט וחבריו מפחדים מהאידיאולוגיה של עצמם. הגיע הזמן שיפנימו בנט וחבריו שכל עוד יש כיבוש יהיו גם חיילים שישברו שתיקה שיחשפו מה אנחנו עושים בשטחים כבר 51 שנים. רוצים לסתום לנו את הפה? סיימו את הכיבוש”.