restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: לעשות שימוש בעודפי כסף העצומים שבקופת האוצר למטרות חברתיות

16 באוקטובר 2017

ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) קורא לעשות שימוש בעודפי כסף העצומים שבקופת האוצר למטרות חברתיות. לדברי חנין “מסתבר שעודפי כסף עצומים הצטברו בקופת האוצר. האם הם ילכו להכנסת מינימום של כבוד לנכים ולקשישים? לביטוח סיעודי ממלכתי לכולם? לחינוך חינם החל מחופשת הלידה?“.

“לביבי יש כבר תכניות אחרות והן ממש בכיוון ההפוך. את הכסף הזה הם רוצים לתת במתנה לעשירים. בממשלה מקדמים עכשיו הפחתה גדולה נוספת של מס החברות, למרות שהוא כבר צפוי לרדת בשנה הבאה לרמתו הנמוכה ביותר אי פעם – 23%. זה מהלך לא צודק – הוא מגדיל את הכנסות החברות העשירות. זה גם מהלך לא יעיל – מחקרים מעידים כי מיסוי הון אינו פוגע בצמיחה כלכלית”, הדגיש.

ח”כ חנין הציב שלושה יעדים חברתיים דחופים ובהם ניתן להשקיע את הכספים שבידי האוצר: ‏להפסיק לגרור רגליים ולהכניס מייד את הביטוח הסיעודי לסל הבריאות הממלכתי. מליאת הכנסת כבר החליטה לקבל את הצעתי ולדרוש מימוש מיידי של המהלך. עכשיו הממשלה יכולה וחייבת לבצע”. עוד הוא מציע להבטיח מינימום 5000 שקל הכנסה לקשישים ולנכים ו”להפסיק לרמות את הנכים ולהפסיק להתעלל בקשישים”.

המטרה השלישית הראויה היא לקדם חינוך חינם מסיום חופשת הלידה, “ישראל מעודדת ילודה אבל בתחתית העולמית בהשקעה בילדים אחרי שנולדו”. ח”כ חנין הבטיח ש”בשלושת התחומים שצוינו נקדם חוקים בחודשים הקרובים, יחד עם חברי כנסת נוספים ממפלגות שונות. כדי לקדם אותם נצטרך להיאבק בכל הכוח”.