restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: משחקי אגו מונעים פתרון משבר קצבאות הנכים

30 באוקטובר 2017

ח”כ דב חנין תקף אמש (ראשון) בחריפות את המציעים להעניק חסינות מחקירות פליליות לאת ראש הממשלה בנימין נתניהו ודרש להפסיק “את קרבות האגו”.

מזה כמה שבועות מנסים חברי הכנסת מהימין להעביר חוק המחריג את ראש הממשלה מחוק העונשין. הטענה של מצדדי החוק אומרת כך: “ראש ממשלה צריך להתפנות להנהגה וניהול המדינה והטרדתו על ידי חקירות או הגבלתו במעשיו עשויה לגרום לפיחות ביצועיו בהתאם”. מאז תחילת השבוע שעבר שעמד בפתיחת מושב החורף של הכנסת, חזרו הניסיונות לחקיקת חוק החסינות הגורפת של ראש הממשלה והפעם בסימן ה”חוק הצרפתי”, בו נטען, גם הנשיא הצרפתי חסין מחקירות, אחריות למעשיו ולא ניתן להעמידו לדין

ח"כ אמסלם, מיוזמי החוק הצרפתי. (צילום: צילום מסך ערוץ 2)

“כשנאמני נתניהו מקדמים את החוק הצרפתי ומבטיחים שהוא יחול רק על חקירות חדשות, למה הם מתכוונים? אולי למניעת חקירת נתניהו בפרשת הצוללות, כיוון שזו עדיין לא התחילה? ואולי ‘רק’ להחלפת החוק בחוק אחר שימנע מהמשטרה להגיש המלצה על כתב אישום, כדי שהבחירות יתקיימו לפני ההפללה של נתניהו?“, אמר חנין.

לדבריו “כך או כך – ברור שהשותפים בקואליציה מתנגדים לחוק לא בגלל החשש שכיסא ראש הממשלה יהפוך למקום מפלט לעבריינים. הם מתנגדים לחוק כי הם מבינים שאם הוא יעבור, אז הבחירות יוקדמו. וזה לא טוב לאף אחד בקואליציה כרגע. לנאמני נתניהו לא בא בטוב שתוקעים להם את החוקים האלה, והם בתגובה תוקעים ל’בית היהודי’ ול’כולנו’ את כל החקיקה. מה שמביא למצב שכבר שבוע שני, מאז שהכנסת חזרה מהפגרה – הכל תקוע, וחוקים רבים לא מקודמים בגלל משחקי האגו האלה”.

“על חוקי הקואליציה אני ממש לא מצטער – אבל בואו נזכור שמאבקים פנימיים אלה באים במקום לפתור את משבר הנכים, במקום להעלות את קצבת הזקנה, במקום להכליל סוף-סוף את הביטוח הסיעודי בסל הבריאות, במקום לדון ולהחליט באופן מושכל לאן ילכו 18 מיליארד עודפי התקציב. במקום לנהוג כהנהגה אחראית, במדינה שזקוקה כל כך להנהגה אחראית”, הדגיש חנין.