restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין על הבחירות בת”א-יפו: הדרום הביס את הגזענים והמסיתים

31 באוקטובר 2018

 

“הדרמה הגדולה של הבחירות בת”א-יפו: דרום ת”א הביסה את הגזענים והמסיתים”. כך כתב היום (רביעי) ח”כ דב חנין (חד”ש – השימה המשותפת) בפייסבוק. “רשימת אנחנו העיר – בראשות אסף הראל היא הכוח המוביל ברבות מהקלפיות בשכונות הדרום.”

“‘זה אנחנו או הם’? תוצאות הבחירות למועצת העיר תל-אביב-יפו נתנו על כך תשובה חד-משמעית: הקמפיין המסית של הליכוד הותיר אותם עם נציג אחד בלבד במועצה – התוצאה הגרועה ביותר בתולדות המפלגה”, הדגיש ח”כ חנין

ועוד כתב “בדרום תל-אביב, הרשימה שהובילה את ההסתה והגזענות נגד מבקשי המקלט לא הצליחה להכניס אפילו לא נציג אחד. את דרום תל-אביב תייצג במועצת העיר שולה קשת  – מובילת יוזמת ‘דרום תל אביב נגד הגירוש’ שמילאה תפקיד מכריע בבלימת גירוש מבקשי המקלט, יו”ר ועד שכונת נווה שאנן, מנכ”לית ארגון ‘אחותי’ הפמיניסטי-מזרחי. מי שמבקשים להיבנות פוליטית באמצעות הפצת שנאה, מי שכל קיומם נשען על הסתה נגד פליטים ונגד ערבים – לגמרי לא מייצגים את דרום תל-אביב. חשוב שנזכור את זה בפעם הבאה ששרי הממשלה מסיתים או מקדמים מדיניות הזויה, וטוענים שהם עושים את זה בשם תושבי דרום תל-אביב”.

חנין סבור גם יש מסר חשוב גם בתמיכה הרחבה לה זכה העיקרון של ייצוג יהודי-ערבי משותף במועצת העיר. “שוחחתי ביום הבחירות עם מאות תושבים, משכונות שונות. האנשים שפגשתי – ביפו, בלב העיר, בשכונות הצפוניות, ובכלל – הדגישו בפניי כמה חשוב להם שהרשימה שהם יתנו לה את קולם תהיה רשימה יהודית-ערבית משותפת. מהיום, אמיר בדראן יהיה הנציג במועצה של אלפים רבים של תושבי העיר, ערבים ויהודים שהחליטו שהוא הנציג שלהם”.

כמו כן, “‘אנחנו העיר’ תהיה סיעה חזקה במועצת העיר, עם אבעה נציגות ונציגים. בנוסף לאסף, אמיר ושולה, תכהן מעכשיו במועצה גם מוריה שלומות, עורכת דין מובילה בתחום זכויות האדם ולשעבר מנהיגת תנועת ‘שלום עכשיו’. לצערי, לא הצלחנו עדיין להחליף את רון חולדאי. מועמדותו של אסף הראל עוררה הרבה התלהבות ועניין, בעיקר בקרב צעירים, אבל האתגר של מהפך בעירייה עוד לפנינו. כן הצלחנו להכניס למועצה סיעה גדולה ומשמעותית שתיאבק למען שינוי סדר העדיפויות. כדי שת”א-יפו לא תהיה עיר לעשירים בלבד, אלא עיר צודקת ושוויונית, עיר של אנשים ולא של נדל”ן. בחמש השנים הקרובות סיעת ‘אנחנו העיר’ יכולה להפוך לתנועה עירונית רחבה ומשפיעה, שתעמיק את החיבור החשוב הזה בין דרום העיר לבין יפו לבין לב העיר, ולייצר בריתות ומאבקים משותפים ביחד עם קהילות וציבורים נוספים. כך, נשוב ונתמודד כדי לנצח. כך נעשה את השינוי”.