restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חוק הווד”לים עבר בכנסת. ח”כ חנין: “נתניהו שוב מוכיח כי הוא מנותק מהעם”

3 באוגוסט 2011

חוק הווד”לים עבר בכנסת בקריאה שנייה ושלישית ביום רביעי, ה-3 באוגוסט. בהעברת החוק, התעלם רוה”מ נתניהו מגל המחאה השוטף את כל הארץ, ומדרישת המוחים ממנו לבטל את העברת החוק. ח”כ דב חנין (חד”ש), יו”ר השדולה הסביבתית חברתית בכנסת ומוביל המאבק נגד חוק הווד”לים בכנסת, אמר כי בהעברת החוק הוכיח נתניהו סופית את ניתוקו המוחלט מהעם: “מצוקת הדיור קשה ואמיתית. אבל במקום לעשות את מה שצריך – קודם כל לבנות בנייה ציבורית של דיור בר השגה בקרקעות המדינה – נתניהו הולך בכיוון ההפוך”.

“חוק הוד”לים הורס את מנגנוני התכנון ואת ההגנות הסביבתיות והחברתיות שבו, וכופה החלטות תכנוניות גדולות בקצב רצחני של ימים ספורים. אבל מרגע שהתוכניות מאושרות, הקבלנים אינם מחויבים לבנות. אין כאן שום האצת בנייה. אין גם שום דבר שיבטיח בנייה של תשתיות תחבורה ותעסוקה, מבני ציבור וחינוך.

“חמורה במיוחד התנגדותה הנחרצת של הממשלה להכללת של מנגנוני דיור בר השגה בחוק. אמנם, בלחץ המחאה הציבורית נאלץ נתניהו להסכים להוספת המילים ‘דיור בר השגה’ לחוק- אולם בהעדר מנגנוני יישום – אלה הן מילים ריקות. כמו שנתניהו מתכוון לממש שתי מדינות לשני עמים, כך הוא מתכוון לממש גם דיור בר השגה. זוהי הורדה של הפוליטיקה כולה לרמת שפל שלא היה כמוהו.

“החדשות הטובות הן שהציבור הישראלי התעורר: הוא לא קונה ספינים והבטחות שווא. ההעברה הכוחנית של החוק הזה היא רק הוכחה נוספת של ניתוקה המוחלט של ממשלת נתניהו מהעם”.