restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ כסיף בעקבות רצח העו”ס במוצא: להחמיר את הענישה במקרי אלימות מגדרית

5 באוקטובר 2019

האשה שנדקרה למוות ביום חמישי האחרון במוצא שליד ירושלים היא מיכל סלה, 32, אם לתינוקת בת שמונה חודשים, עובדת סוציאלית שעבדה במרכז חינוכי בעיר. בן זוגה, שנמצא כשהוא פצוע קשה, חשוד שרצח אותה בדקירות וניסה להתאבד. גופתה של סלה נמצאה בביתה לאחר שבן הזוג לקח את התינוקת של השניים לשכנים – והתמוטט. המשטרה חוקרת את האירוע.

מיכל סלה ז"ל (באדיבות המשפחה)

איגוד העובדים הסוציאליים הביע (שישי) צער על מותה של סלה. “המאבק באלימות כלפי נשים, תופעה שהפכה לצערנו למגפה, חייב לקבל תקציבים ולהעלות הילוך – בחינוך, במניעה, איתור והנגשת השירותים. בשנה שעברה הציגה הממשלה תכנית לאומית למיגור אלימות כלפי נשים אך הרשויות ממשיכות להיכשל בלהגן עליהן ועלינו. הגיע הזמן לשים סוף להבטחות סרק ולהקים מערך לאומי מיוחד לטיפול באלימות במשפחה”, נמסר. לדברי ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) “עוד אישה נרצחה, תוצאה של חברה שובינסטית והיעדר אכיפה. יותר מדי גברים מרשים לעצמם לנהוג בנשים כברכוש, וגם כאשר נשים מתלוננות המערכת לא מציעה פתרונות. יהי זכרה של מיכל ברוך. בכנסת הקרובה עלינו להעביר חקיקה שתחמיר את הפיקוח והענישה במקרי אלימות מגדרית”.

גם יו”ר ויצו ישראל, אורה כורזים, גינתה את דקירתה למוות של מיכל סלה: “עוד קורבן לאלימות נגד נשים שהוא תוצאה נפשעת של הממשלה והרשויות שהתחייבו לקדם ולתקצב תכנית למיגור האלימות במשפחה”, אמרה כורזים, “עד כה לא הועברו התקציבים, התכנית וודאי שלא קודמה ונשים רבות מצויות תחת איום קיומי יום יומי. אנו קוראות לנבחרי הציבור החדשים לשים בראש סדר העדיפויות את הטיפול בנושא זה מיד עם הרכבת הממשלה.”