restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ כסיף: השבתת הכנסת היא אובדן מוחלט של כל החסמים והבלמים

18 במרץ 2020

יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין, פיזר בשעות אחה”צ (רביעי) את המליאה בכנסת ולא קיים את ההצבעה על הקמת ועדות. “אין לי כל כוונה למשוך את הנושא אך היום לא יהיה ניתן לקיים הצבעה”, הסביר אדלשטיין. “כל המאמצים לא נשאו פרי, ולכן לא יהיה מנוס אלא להביא את הנושא הזה להצבעה במליאה, מאוד מקווה שלפחות על התהליך תהיה הסכמה”.

ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) גינה את מאמצי הליכוד למנוע את כינוס המליאה והקמתן של הוועדות ואמר ש”השבתת הכנסת היא אובדן מוחלט של כל החסמים והבלמים. זהו שיאו של תהליך הרסני שמטרתו ביצור שלטונו הרודני של נתניהו. אני קורא לחברי כחול-לבן לחדול ממו”מ עם מבצעי ההפיכה השלטונית ולעמוד לצדנו במאבק למען החזרת הכנסת לתפקוד ולהדחת הדיקטטור נתניהו”.

לדבירו “נתניהו וממשלת הבובות שלו הופכים את ישראל לרודנות מובהקת.
מערכת המשפט מקורקעת, הרשות המחוקקת מעוקרת, פולחן האישיות בשיאו, ועכשיו שימוש בתקנות לשעת חירום ובשב”כ כדי לעקוף את הכנסת ולרדוף אזרחים תמימים.
כבר לפני כשנה הזהרתי שהארכת מצב החירום תשרת את מאווי העריץ מבלפור”. לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “יולי אדלשטיין, במצוות נתניהו ובחסות הקורונה, חוסם את הכנסת מלפעול. זוהי הידרדרות מסוכנת וחמורה בזמן שלא ניתן לצאת לרחובות. ערוצי התקשורת חייבים להתעורר למה שקורה – ולדווח. מרסקים פה את המרחב הדמוקרטי”.

יצוין שנשיא המדינה, ראובן ריבלין, קרא היום ליו”ר הכנסת להבטיח את עבודתה השוטפת של הכנסת בצל משבר הקורונה. “כנסת מושבתת פוגעת ביכולת של מדינת ישראל לתפקד בחירום בצורה טובה ואחראית – צריך לעשות הכול כדי לטפל במשבר, אבל מתוך זהירות שלא לפגוע פגיעה אנושה בתשתית הדמוקרטית שלנו”, אמר ריבלין בשיחת טלפון לאלדשטיין.