restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ כסיף קורא להורות על חקירה פלילית של השוטרים שהטמינו נשק בסדרה ‘מחוז ירושלים’

12 באוגוסט 2019

ח”כ עופר כסיף (חד”ש) קרא ליועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, להורות על חקירה פלילית של השוטרים שהטמינו את הנשק כחלק מצילומי הסדרה “מחוז ירושלים”. בפנייתו של כסיף ליועמ”ש נכתב: “המקרים המטרידים הללו מצביעים על ריקבון מוסרי ופיקודי ומציגים לראווה את עומק תרבות השקר הפושה במשטרה. העוול אינו מסתכם במצג שקרי בתכנית טלוויזיה, אלא מהווה חשש לפגיעה ממשית באנשים ‘החשודים’ המוצגים בה. אבקשך לפתוח בחקירה נגד השוטרים המעורבים ולבדוק האם נוהג הטמנת הראיות קיים ונהוג במשטרת ישראל גם באזורים ובתחומי אכיפה שונים. כמו כן, אבקש שתחשוף בהקדם את שמות החשודים בפרשה”.

המפיק רם לנדס, בעלי חברת “קודה תקשורת” שהפיקה את הסדרה “מחוז ירושלים”, התנצל הבוקר (שני) על השתלת הנשק בביתו של תושב מזרח ירושלים במסגרת צילומי הסדרה. בעקבות פרסום המקרה ב”הארץ” ניתק תאגיד השידור כאן את קשריו עם החברה, ופרקי הסדרה הוסרו מהרשת. החברה הודיעה אתמול כי תיאבק בהחלטת התאגיד.