restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ מוחמד ברכה: מקומו של חוק פראוור בפח האשפה

26 ביוני 2013

הצעת חוק פראוור לנישול ערביי הנגב עברה ביום שני, ה-24 ביוני, ברוב דחוק (43-40) בקריאה ראשונה. יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, קרע את דפי הצעת החוק מעל הדוכן הנאומים ואמר: “אני בכנסת כבר מספיק שנים כדי מנת לראות לאן הכנסת הידרדרה – מכונת חקיקה גזענית. אבל לשפל הזה לא הגיע עדיין הבית הזה. מקומו של החוק הזה בפח האשפה”.

ח”כ דב חנין אמר הערב: “חייבים להתנגד לתכנית פראוור כי אסור לגרש 40,000 אזרחים בדואים מבתיהם, כי אסור להרוס בנגב כפרים שלמים, כי מדינה לא יכולה להילחם נגד אזרחיה, כי העתיד האמיתי היחידי לנגב הוא בשוויון וצדק לכל תושביו. בדיון הסוער הערב בכנסת הבאנו קול של צדק, של שכל, של התנגדות לגזענות. קול של מצפון”.

לאחר מכן, בראיון ל”הארץ”, התייחס ח”כ חנין לרוב הדחוק שהצליחה לגייס הקואליציה ולהתגייסות חסרת תקדים באופוזיציה: “ההצבעה הזאת היא אות אזהרה לקואליציה, שלא כדאי לה להמשיך ולקדם את החוק הזה. אם היא תנסה לקיים הצבעות נוספות עליו היא תסתבך. היו שתי סיבות לתוצאות הצמודות בהצבעה: ההתגייסות הגדולה של האופוזיציה והעובדה שח”כים מהקואליציה לא התלהבו, בלשון המעטה, להצביע לחוק מסיבות שונות. אני חושב שבהצבעה הזאת יש מסר לאזרחים הערבים, שהם לא לבד. קרוב למחצית מחברי הכנסת הצביעו יחד איתם נגד החוק הזה”.

לא לתכנית פראוור לנישול ערביי הנגב / ח”כ מוחמד ברכה