restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה בעקבות דבריו של נתניהו בישיבת הממשלה: ‘זו מולדתנו ואין לנו אחרת’

10 במרץ 2019

 

ח”כ איימן עודה (חד”ש) הגיב בצהריים לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וצייץ: “בישראל 2019 להגיד שהמשמעות של דמוקרטיה היא מדינה לכל אזרחיה ושהערבים צריכים להיות אזרחים שווים – כן זה דורש אומץ גדול. רותם סלע, אנחנו לא מכירים אבל סחטיין”. נתניהו הגיב לדבריה של סלע בישיבת הממשלה שנערכה הבוקר ואמר כי: “מדינת ישראל היא לא מדינת לאום של כל אזרחיה למיעוטים אחרים יש ייצוג לאומי במדינות אחרות”.

השחקנית והמגישה רותם סלע מתחה אמש (שבת) ביקורת על ראיון של שרת התרבות מירי רגב אצל העיתונאית רינה מצליח. “מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר כי במידה ובני גנץ ייבחר הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם ערבים”, כתבה סלע בסטורי באינסטגרם ל-824 אלף עוקביה. “רינה מצליח שותקת. ואני שואלת את עצמי למה רינה לא שואלת אותה בתדהמה – ומה הבעיה עם הערבים??? ריבונו של עולם, ישנם גם אזרחים ערבים במדינה הזו”.

סלע המשיכה וכתבה: “מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כלל אזרחיה. וכל בני האדם נולדו שווים. וגם הערבים, רחמנא לצלן, הם בני אדם. וגם הדרוזים. וגם ההומואים אגב והלסביות גם… שוק… השמאלנים”.

בכנס בוחרים צעירים שנערך בצהריים הוסיף ח”כ עודה: “אנחנו, האזרחים הערבים לא באנו למולדת הזו לא דרך מטוס ולא באמצעות אנייה אלא מרחם האימהות שלנו היישר למולדת הזו. זוהי מולדתנו ואין לנו מולדת אחרת מלבדה”. עוד הדגיש “האינטרס האמיתי שלנו, גם של היהודים וגם של הערבים זה שלום, שוויון, דמוקרטיה וצדק חברתי. צדק חברתי אולי לא עומד בראש סדר העדיפויות של נתניהו שחבריו נותנים לו סיגרים ושמפניות. אבל זה האינטרס של רוב האזרחים”.