restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה בעקבות הארכת מעצרה של עהד תמימי: אין גבול לאכזריות הכיבוש

17 בינואר 2018

יו״ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה אמר בתגובה להחלטת בית הדין הצבאי להאריך את מעצרה של עהד תמימי עד תום ההליכים כי “אין גבול לאכזריות ולאטימות של הכיבוש, שבוחר לכלוא לחודשים ארוכים נערה שחייה כל חייה תחת שלטון צבאי, רק כי העזה לקום ולהתנגד בידיים חשופות. ההתנהלות ההיסטרית בתיק של משפחת תמימי רק מוכיחה את הכוח שיש למאבק העממי ושהוא הדרך הנכונה והצודקת שתוביל בסופו של דבר לסיום הכיבוש”. אביה, באסם תמימי, הוסיף: “כשגם התובע וגם השופט הם חיילים והאינטרס המשותף שלהם הוא המשך הכיבוש, ההחלטה הייתה ידועה מראש”.

בית המשפט הצבאי במחנה עופר האריך הבוקר עד תום ההליכים את מעצרה של הנערה בת ה-17 “החשודה במספר אירועי אלימות, הפרות סדר והסתה כלפי חיילי צה”ל”, כפי שמסר דובר צה”ל, וביניהם המקרה בו צולמה כשהיא סוטרת ובועטת בחייל בפתח ביתה בכפר נבי סאלח שבשטחים הפלסטינים הכבושים. מאוחר יותר הוארך גם מעצרה של אמה, נריאמן תמימי, שהואשמה אף היא בתקיפת חייל וקצין. יש לציין כי בעבר הוארך מעצרה של הבת לאחר שלא שיתפה פעולה עם חקירת המשטרה.

תמימי תועדה כשהיא תוקפת חייל בפתח ביתה בכפר נבי סאלח במהלך הפגנות אלימות שנערכו בכפר. בתיעוד, שצילמה אמה של הצעירה, נראות היא ואחותה מתקהלות סביב שני חיילים, והצעירה בת ה-17 אף סוטרת לאחד החיילים ובועטת בו. לאחר פרסום הסרטון מספר ימים אחרי התקרית נעצרה תמימי ובהמשך גם קרובות משפחתה.

 

עוד על מעצרן של בנות משפחת תמימי, בגיליון “זו הדרך” האחרון (עמוד 4):

http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2018/01/G03_2018.pdf