restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה בעקבות הריגת הצעיר בבת ים: היד קלה על ההדק כל פעם שמדובר באוכלוסייה מחולשת

21 בינואר 2019

 

בעקבות הריגתו של יהודה ביאדגה, צעיר הלום קרב תושב בת ים,  על ידי שוטר ביום שישי האחרון, הולכים ומתרבים קולות המחאה הקוראים לחקירה יסודית של המקרה, והמאשימים את המשטרה ביחס מפלה לבני העדה האתיופית. לדברי יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש): “כל פעם שמדובר באוכלוסייה מוחלשת היד קלה על ההדק. זה נכון לערבים וזה נכון לאתיופים. המשטרה חייבת לעבור שינוי עמוק ביחסה לאזרחים, אבל כמו תמיד הגזענות מתחילה למעלה – במסדרונות הממשלה”.

אלפים רבים כבר חתמו על עצומה מקוונת שפורסמה אמש ובה נכתב “לא ניתן למשטרה, למח”ש ולגורמים נוספים להשתיק את הזעזוע כפי שהם עושים היטב לאחר כל אירוע מול בני העדה האתיופית. אנחנו, הציבור הרחב, זועקים כי במדינת חוק יש דין ויש דיין… אנחנו כאן, חותמים על עצומה זו, בכדי להבהיר למשטרת ישראל שיש ‘עניין ציבורי’ ועד שלא יעמדו השוטרים לדין אמת- לא ננוח ולא נשקוט.” כמו כן, מחר מתוכננת הפגנה של יוצאי אתיופיה.

 

 

 

נתיחה גופתו של ביאדגה, בן 24 ששוחרר מצה”ל בשל טראומה וסבל מפגיעות נפש נערכה הבוקר (ראשון). נציג המשפחה הוזמן לנכוח בהליך הנתיחה כדי שיוכל להשקיף במתרחש – זאת למרות התנגדות המשטרה. פעילים חברתיים תקפו היום את השר לביטחון פנים גלעד ארדן וכתבו כי “יהודה ביאדגה מתווסף לשורה ארוכה של יוצאי אתיופיה אשר מצאו את מותם לאחר מפגש עם שוטר או לאחריה, ביניהם: אלי סהבט, יאיר מלקמו, אילן טפרה, יוסף סלמסה, אברהם דמתי, סלומון טפרה, רפאל רדאי, אהרון מקונן וגשאו מלאי”.

 

לחתימה על עצומת המחאה המקוונת שפורסמה בעקבות הריגתו של יהודה ביאדגה:

https://www.atzuma.co.il/yehudahayehudi