restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה על מערכת בחירות שלישית: הרשימה המשותפת תשיג 15 מושבים בכנסת

11 בדצמבר 2019

“נשיג 15 מושבים בכנסת, על אפם וחתמם של הגזענים”, כך הכריז אמש (שלישי) יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) באירוע שנערך ביפו לרגל פרסום אסופת המאמרים “השמאל העצמאי בישראל”, ולציון חמש שנים למותו של פעיל חד”ש הוותיק ד”ר נעם קמינר. בדיון שנערך במסגרת אירוע ההשקה של הספר בתאטרון יפו, השתתפו גם ד”ר לין חלוזין-דברת (אוניברסיטת תל אביב, אקדמיה לשוויון), תאיר קמינר (מסרבות) והעיתונאי אלי ביתאן; הנחה: רענן פורשנר.

עוד הוסיף עודה שהאתגר העומד בפני הרשימה המשותפת הוא “להגדיל את השפעתה, את התמיכה בציבורים הגדולים הנאבקים באפליה והגזענות, בהם יוצאי אתיופיה, חרדים, אנשים גם מוגבלויות, להט”בים ומזרחים”.  הבוקר הוסיף ח”כ עודה כי הבחירות הקרובות יהיו שירת הברבור של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך הוא הצהיר זמן קצר לאחר שחוק פיזור הכנסת עבר בקריאה טרומית במליאה.

“השמאל העצמאי בישראל, 1967-1993” שהושק אמש הוא אוסף מאמרים המתאר נדבך בקורותיו של זרם ייחודי בשמאל הישראלי, שבו מילא נעם קמינר תפקיד מפתח. השמאל “העצמאי”, ששגשג בשנות השבעים והשמונים, הסתייג מזיהוי עם הציונות אך לא הפנה גב לרוב היהודי במדינה ופעל ברחובות, באוניברסיטאות ובכנסת. תנועות וארגונים כמו שי״ח (שמאל ישראלי חדש), שס״י (שמאל סוציאליסטי ישראלי), קמפו״ס, הוועדים לסולידריות עם ביר זית ונגד המלחמה בלבנון, יש גבול, האוהלים, ונשים בשחור – השתייכו לזרם רחב זה.