restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ תומא-סלימאן: במרצ רב ובקול רע״ם ממשלת השינוי מרחיבה את הבנייה בהתנחלויות

7 במאי 2022

שר הביטחון בני גנץ הודיע אתמול (שישי) כי יכנס בשבוע הבא את מועצת התכנון העליונה (‏מת”ע) לאישור בנייה בהתנחלויות בשטחים הפלסטינים הכבושים. זאת, על רקע דרישתו של ח”כ ניר אורבך (ימינה) לכנס את המועצה כחלק מהאולטימטום שהציב לראש הממשלה נפתלי בנט אחרי פרישת עידית סילמן מהקואליציה. בסביבת שר הביטחון הביעו נכונות עקרונית לכינוס, אך חיכו לסוף חודש הרמדאן כדי להימנע ממחאות פלסטיניות המוניות. אורבך דרש לאשר גם חיבור מאחזים לחשמל.

סדר היום של הוועדה מכיל 25 תכניות, הכוללות 3,998 יחידות דיור. במסגרת הדיון, הוועדה תעסוק בהפקדה של 1,452 יחידות דיור בהתנחלויות נוקדים (בה מתגורר שר האוצר אביגדור ליברמן), מעלה אדומים, קדומים, דולב, עמנואל, מבוא חורון, שערי תקווה, אלקנה ונגוהות. לצד זאת, היא תעסוק בהכנסה לתוקף של 2,536 יחידות דיור בהתנחלויות נוספות: מעלה מכמש, שבות רחל, נריה, גבעת זאב, אפרת, צופים, רבבה, טל מנשה, ביתר עלית וקרית ארבע. גורמים מדיניים מסרו ל”מעריב” כי “הכינוס תואם עם הממשל האמריקאי”.

שרת הפנים איילת שקד הגיבה לדברים וכתבה: “מברכת על כינוס המת”ע בשבוע הקרוב לקראת בנייה של כ-4000 יחידות דיור, כולל היישוב מצפה דני שחשוב לי במיוחד, אותו אני מלווה שנים רבות. הבנייה באיו”ש היא דבר בסיסי, מתבקש ומובן מאליו”. מנגד, ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) צייצה: “במרצ רב ובקול רע״ם – ממשלת השינוי מרחיבה את הבניה בהתנחלויות. שום סטטוס קוו ושום מניעת סיפוח. בין טיהור אתני בדרום הר חברון לאישור אלפי יחידות דיור בשטחים – הממשלה הזו מעמיקה את הכיבוש ומכשירה את הסיפוח על הקרקע”.

קראו עוד בנושא