restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ תומא-סלימאן: מבצע איסוף הנשק בחברה הערבית הוא בדיחה

18 בנובמבר 2019

משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים, בשיתוף עם 80 רשויות מקומיות בחברה הערבית, יזמו מבצע מסירת כלי נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים. מהמשרד לביטחון פנים נמסר כי המבצע, שיימשך כשבועיים, “הוא חלק מהתוכנית לחיזוק הביטחון ביישובי החברה הערבית ומדובר בצעד נוסף במאבק לצמצום האלימות במגזר הערבי”.

לדברי חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) המבצע לאיסוף הנשק ואמצעי הלחימה הוא “בדיחה”. בשיחה עם “מקור ראשון” היא ציינה כי במבצע שהתקיים בשנת 2017 הוסגרו שלושה כלי נשק בלבד. “כולם יודעים איך קוראים למי שחוזר על אותה פעולה פעמיים ומצפה לתוצאה שונה. אני בעד לעשות כל מה שניתן כדי לאסוף את הנשק ולהרחיק אותו מרחובותינו. אבל מבצע האיסוף הוולונטרי של משטרת ישראל הוא בדיחה”.

תומא-סלימאן, קראה לאזרחים הערבים להסגיר את כלי הנשק, אבל הסבירה מדוע אמצעי הלחימה לא יגיעו בסופו של דבר למשטרה “העבריינים המסכנים את החברה הערבית לא מתנדבים להחזיר את הנשק איתו הם מאיימים על האזרחים ורוצחים אותם, ואזרחים מפוחדים לא יחזירו את הנשק שהם מאמינים שמגן עליהם בזמן שהמשטרה מתרשלת. אני קוראת לכולם להסגיר את הנשק, אבל מקומם של מבצעים כאלה כפעילות משלימה אחרי מכות חזקות לארגוני הפשע”.