restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ תומא-סלימאן: נשללה אזרחותם של לפחות 2,600 ערבים-בדואים תושבי הנגב

18 בינואר 2019

 

זה יותר משנתיים מטפלת ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) בעשרות פניות של תושבים בנגב שנשללה אזרחותם. “אזרח ניגש לקבל שירות ציבורי במשרד הפנים, והפקיד מבשר לו: אתה לא אזרח כי הוריך אינם אזרחים, והאזרחות הוענקה לך רק בשל רישום שגוי. המשרד מחליט לשלול את האזרחות” אמרה.

פעילותה הנמרצת של ח״כ תומא-סלימאן הובילה לכך שמשרד הפנים הודה במדיניות, ופרסם נהלים להשבת אזרחות. ח”כ תומא-סלימאן הדגישה: “זו לא טעות טכנית. ממשלת הימין בוחנת את השטח לקראת מהלך מסוכן בהרבה, של שלילת אזרחות וגירוש. אם זה היה עובר בשקט, הם היו מרחיבים את המדיניות. לא לכולם מודיעים בכלל ששינו להם את הסטטוס או ששללו להם את האזרחות, וגם מי שיודע ומגיש בקשת ‘התאזרחות’ נתקל בקשיים: תיק פלילי, אי-ידיעת שפה ועוד. לפי החוק הישראלי רק בג”ץ יכול לשלול אזרחות מאדם, אך בנגב כל פקיד זוטר עושה את זה. נושא זה הולך להיות בחזית מאבק הציבור הערבי בשנים הקרובות”.