restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ תומא-סלימאן על האשה הראשונה שנרצחה השנה: הנשים נותרו ללא הגנה

15 בינואר 2020

מעצרו של הנער החשוד ברצח האישה בת ה-33 בערוער שבנגב הוארך היום (רביעי) בחמישה ימים. החשוד הוא קרוב משפחתה של הנרצחת. הנער מכחיש את מעורבותו במעשה והמשטרה מסרה שהחקירה נמשכת. לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “האישה הראשונה שנרצחת השנה היא ערביה-בדואית תושבת כפר לא מוכר בנגב. כאשר אין רשויות רווחה מתפקדות, כאשר התשתיות לא קיימות והמשטרה לא מתקרבת אם אין מה להרוס – הנשים נשארות בלי הגנה. למדינה המתעמרת בקהילה ומפקירה את נשות האזור יש אחריות ישירה על כל רצח. מוכרחים לעצור את הרצח הבא”.

אישה נמצאה אתמול כשהיא מחוסרת הכרה בבית בפזורת ערעור, סמוך לנבטים. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. בהמשך הלילה ניסו הרופאים בבית החולים לייצב את מצבה אך ניסיונות ההחייאה כשלו והם נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירת הרצח ובהם אנשי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.