restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חמישי בב”ש: הפגנה נגד פיטורי נציג עובדים בעמותה

17 בפברואר 2010

הנהלת עמותת “יחדיו”, הפועלת בחסות קרן רש”י ומשרד הרווחה בדרום, זימנה את אסף בונדי, המועסק שם כמדריך במערך דיור לאנשים עם מוגבלויות שונות, לשימוע לקראת פיטורים שייערך מחר, יום חמישי. בונדי מוביל בחודשים האחרונים מהלך של איגוד העובדים בעמותת יחדיו במסגרת ארגון כוח לעובדים. ההנהלה מודעת למהלך ההתארגנות. בימים האחרונים כונסו עובדים למפגשי הסברה עם חברי הנהלה בהם הוצג הניסיון להתאגד כ”בגידה” בעמותה. עוד נאמר לעובדים בהקשרים שונים, כי מנכ”ל העמותה לא ייתן לוועד לקום. זאת בניגוד לחוק כמובן. העובדים מתכוונים למחות על הכוונה לפטר את בונדי בהפגנה מול משרדי העמותה בזמן השימוע מחר בשעה 14:30.

בעמותת “יחדיו” מועסקים 350 עובדים הפועלים בכ-60 פרויקטים שונים באזור הדרום ומשרתים בוגרים וילדים הסובלים מפיגור שכלי, פגועי נפש וקבוצות של ילדים, נשים וגברים בסיכון.

“מגיעים אלינו אנשים שנפלו בין הכיסאות, תושבי מערך הדיור שאני מלווה. הם דיירים בוגרים שמתקשים להשתלב בחברה. עבורם אנחנו סוג של הורים. לחלק מהדיירים, שנמצאים בקו התפר שבין פיגור שכלי לבעיות נפשיות, אין לעיתים כל קשר עם משפחותיהם”. מסביר בונדי ומוסיף: “אנחנו מוקירים את הפעילות המקודשת של העמותה ואוהבים את העבודה בה. מהלך ההתארגנות אמור לחזק את העמותה, על ידי הבטחת תנאי העסקתם של העובדים וחיזוק הזיקה שלהם לעמותה.”

ההפגנה תתקיים ביום חמישי, ה-18 בפברואר, בשעה 14:30, מגדלי הרכבת, רח’ יצחק בן צבי 10, באר שבע.