restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חמישי: יום סולידריות עם האסירים הפלסטינים השובתים רעב

12 באוקטובר 2011

מק”י וחד”ש יערכו ביום חמישי, ה-13 באוקטובר, בשעה 15.00, משמרת סולידריות מול כלא מגידו עם האסירים הפלסטינים השובתים רעב. שביתת הרעב של האסירים הפלסטינים, הנמנים עם פתח והחזית העממית, החלה ב-27 בספטמבר. השובתים מסרבים לאכול ומסתפקים בשתיית מים. ביום רביעי, ה-12 באוקטובר, צוין בשטחים הפלסטיניים יום ההזדהות הלאומי עם האסירים שובתי הרעב בבתי הכלא הישראליים. בעשרות ערים ועיירות בגדה נערכים אירועי הזדהות עם שובתי הרעב. הדוברים באירועים מתריעים מפני הסכנה של אסון הומניטרי, אם השביתה תיארך.

הרשות הפלסטינית הודיעה על תמיכתה בדרישות של שובתי הרעב לקיים לגביהם את כל ההוראות של האמנות הבינלאומיות הנוגעות לאסירים ושבויים.

בתגובה להכרזת השביתה, שלטונות הכלא ביטלו זכויות שונות של האסירים והוציאו מתאיהם חפצים אישיים. השלטונות גם בודדו את שובתי הרעב מכל קשר עם העולם החיצון. ח”כ מוחמד ברכה (חד”ש) פנה לשר לביטחון פנים בבקשה לאפשר לו ביקור אצל בכיר שובתי הרעב, אחמד סעדאת, מזכ”ל החזית העממית, שמצבו הגופני הדרדר בצורה מסוכנת. סעדאת כלוא מאז 2006, ורוב הזמן – בבידוד.

בחיפה הוקם אוהל הזדהות עם שובתי הרעב וכמה צעירים הכריזו על שביתת רעב לאות הזדהות עם האסירים.