restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חשש בקרב תושבי חוף הכרמל בעקבות פיצוץ באסדת הגז; פעילי שומרי הבית יפגינו במוצ”ש

11 בפברואר 2020

תושבי חוף הכרמל התעוררו בשעות הבוקר המוקדמות (שלישי), לפני השעה 4:00, בעקבות פיצוץ עז שהרעיד את בתיהם ושמקורו באסדת הגז. מעמותת שומרי הבית נמסר כי זו התקלה השמינית עד כה, כחודש מתחילת פעילות האסדה. במשרד האנרגיה מכחישים שאירע פיצוץ, ומוסרים כי התקלה תתוחקר.

לדברי העמותה “הסטנדרטים של נובל אנרג’י וגם הרקורד המפוקפק שלה הם בסיס לדאגה משמעותית אצל כולנו. תקופת ההרצה של האסדה, שהייתה אמורה להימשך 45 ימים בלבד ולמעשה להסתיים מיד לאחר תחילת הזרמת הגז, מתארכת ומתארכת ללא הסבר, ומשמשת אליבי נוח לפליטות של מזהמים בלי כל בקרה. הפעילות של האסדה רצופת תקלות. לפי הנחיות המשרד להגנת הסביבה, כל תקלה שמחייבת הפעלה של הלפיד, מחוייבת בתחקיר ובדו”ח מפורט. בינתיים, למרות אינספור הפעלות של הלפיד, לא ראינו אף דו”ח, וההסבר היחיד שאנחנו מקבלים הוא שזה מצב רגיל והכל בסדר. אם זה המצב הרגיל, אז הכל ממש לא בסדר. אסדת זיקוק גז היא פצצה מתקתקת, שמסכנת את מי ההתפלה של כולנו, את ביטחוננו האישי ואת בטחון המדינה. אל הסיכון הזה חייבים להתייחס, ועכשיו”.

יצוין ששומרי הבית יפגינו במוצ”ש הקרוב, 15 בפברואר, בשעה 19:30 בכיכר הבימה בתל-אביב. מהעמותה נמסר: “במוצאי שבת נזעק זעקה רמה שתישמע בכל רחבי הבית – על כנסת ישראל לדחות את בקשת החסינות שמונחת לפתחה. אסור לאפשר לכנסת ישראל לפצוח במחול השדים הזה. עיני כלל ישראל נשואות לחברי כנסת ישראל שיעזו לאשר את החסינות המבישה הזו. לא נשכח זאת לעולם”.

ההפגנה במוצ”ש בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/188374869087557