restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח״כ אבו-מערוף התפטר מהכנסת כחלק מהסכם הרוטציה ברשימה המשותפת

11 באוגוסט 2017

ח”כ עבדאללה אבו-מערוף (חד”ש – הרשימה המשותפת) הגיש שלשום, יחד עם מזכיר חד”ש מנצור דהאמשה, את מכתב התפטרות מהכנסת שייכנס לתוקפו היום – יום שישי. ההתפטרות היא חלק מההסכמים הפנימיים בתוך הרשימה המשותפת לרוטציה בין חברי המפלגות השונות. ד”ר אבו-מערוף הוא רופא תושב ירכא, חבר ותיק בלשכה הפוליטית של המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י) והוא מפעילי חד”ש שהוצב במקום ה-13 ברשימה המשותפת.

abdola

ח”כ אבו מערוף בדיון באחת מוועדות הכנסת (צילום: הכנסת)

 

לפי הסכם הרוטציה לאחר שנתיים הוא מתפטר כדי לפנות מקום לסעיד אלחרומי ממפלגת רע”ם. סעיד אלחרומי הוא מורה ומחנך שכיהן בעבר כראש מועצת שגב-שלום, הוא סגן יו”ר רע”מ ויושב ראש וועדת ההיגוי העליונה של ערביי הנגב. הוא הוצב במקום ה-15 ברשימה המשותפת. יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), התייחס אמש על פרישתו של ח”כ אבו-מערוף מהכנסת: “אני רוצה להביע הערכה רבה לחברי ואחי, ד”ר עבדאללה אבו מערוף, לוחם הצדק העיקש והאציל שנאבק מאז ימי נעוריו. ד”ר עבדאללה אבו מערוף התבלט בכנסת האחרונה בגלל מאבקו בחוק קמינץ, כחבר כנסת הוא הצליח להתברג לעשירייה הראשונה לפי דירוג המשמר החברתי לכנסת. אך מעל כל זה, הוא התבלט בעיקר בזכות אופיו והתנהגותו הערכית שמהווים מודל לחיקוי בעשייה הפוליטית האידאולוגית. היום בפעולה שכל כולה ערכים הוא הגיש את התפטרותו מן הכנסת למען יישום הסכם הרוטציה. לחבר אבו מערוף יש וימשיך להיות מעמד של אישיות ציבורית שנאבק למען עקרונותיו. גם חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) מסרה: “כל הכבוד לחבר עבדאללה אבו-מערוף, קומוניסט, בן של המפלגה והחזית הזו , שמעולם לא הפרה הסכם והצביעות אינה דרכה. הוא הבטיח וקיים את הבטחתו על פי ההסכם. החבר עבדאללה התפטר מהכנסת, למרות שכולם מצביעים על פעילותו והמעולה. פנייה אישית, חברי היקר עבדאללה, התרגלנו כבר לחדר שלך בכנסת שהיווה מקום למפגשים של הח”כים מחד”ש. נתגעגע מאוד לישיבות אתך. אני בטוחה, כמו שהכרתי אותך לפני היותך חבר בכנסת, גם עכשיו אחרי התפטרותך, תישאר איתן, מצדד בערכיך המהפכניים והאינטרנציונאליים”.