restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

טראמפ: ‘אפרסם את עסקת המאה לאחר הבחירות’; ח”כ תומא-סלימאן: ‘הוא רוצה להעביר את האזור’

20 באוגוסט 2019

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה (שני) לכתבים כי הוא ימתין עד לאחר הבחירות בישראל ב-17 בספטמבר, על מנת לפרסם את “עסקת המאה”. התוכנית, שנוסחה על ידי ג’ארד קושנר, חתנו ויועצו של טראמפ, כוללת תוכנית פיתוח כלכלי בסך 50 מיליארד דולר לפלסטינים, ירדן, מצרים, ולבנון שנועדה “לקדם את השלום באזור”.

השליח האמריקאי המיוחד למזרח התיכון, ג’ייסון גרינבלט, אמר בראיון שפורסם בחודש שעבר בעיתון “אשרק אל-אווסט” הסעודי היוצא בלונדון, כי “עסקת המאה לא כוללת התייחסות לביטוי שתי מדינות ותהיה ריאלית ועשויה לפתור את הקונפליקט הערבי-ישראלי”. הוא הוסיף: “לא נחייב את הצדדים הפלסטיני והישראלי לקבל אותה”.

ח”כ עאידה תומא-סלימאן בתגובה לדיווח ואמרה, “אנחנו לא מחכים ולא מצפים להכרזה על עסקת המאה. טוב שהקדמת הבחירות ופיזור הכנסת סייעו בדחיית צעדים הרסניים שהיו מסכנים את האפשרות להגיע לפתרון פוליטי של הסכסוך. אבל על הקרקע התוכנית של טראמפ ונתניהו כבר מתממשת: לאחרונה בהריסות בתים במזרח ירושלים ושינוי הסטטוס קוו באל אקצא. ולפני כן בהעברת השגרירות, הסיפוח הזוחל, הרחבת והכשרת ההתנחלויות, וחוק הלאום. כל אלה כלים בתוכנית המתמשכת של טראמפ ונתניהו להבעיר את האזור ולחסל את האפשרות להקמת מדינה פלסטינית”.

עוד על עסקת המחאה, בגיליון 25 של “זו הדרך” (עמ’ 1 ו-3):

http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2019/06/G25_2019.pdf