restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

“יוצא מכאן מסר לציבור הישראלי: אין הסכמה למלחמה”

הקשיבו לדברים שאמר דב חנין במהלך הפגנת ההמונים הערב בתל אביב

3 בינואר 2009

ח”כ דב חנין נאם במוצ”ש בהפגנת השמאל בתל אביב: “אנחנו באנו לכאן היום כדי להגיד: כל טיפת דם שנשפכת היא מיותרת. באנו לדרוש הפסקת אש, את פתיחת המעברים והסרת המצור, והסכם של חילופי שבויים ואסירים. אנחנו באנו לכאן היום לומר בקול ברור וצלול: יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים!

“מחנה השלום גייס לכאן היום יותר מ-10,000 מפגינים. והמסר שיוצא כאן היום הוא מסר ברור לציבור הישראלי: אין הסכמה למלחמה. יש בארץ הזאת יהודים וערבים שרוצים דרך אחרת. רוצים דרך של עתיד ותקווה לשני העמים. רוצים דרך של הידברות ושל שלום. אנחנו באנו לכאן היום לומר – ישראל-פלסטין שתי מדינות לשני העמים.

“באנו לכאן כדי לומר מה שכל אחד, כל אדם יודע: בעזה ובשדרות ילדים רוצים לחיות.

“המאבק של מחנה השלום נגד המלחמה יימשך. אנחנו נגדיל את מעגל המתנגדים. מיום ליום מצטרפים אלינו רבים רבים נוספים. והמאבק הזה, יביא בסופו של דבר את שני העמים שלנו לעתיד אחר : עתיד של שלום, עתיד של תקווה.

“באנו לכאן היום כדי לומר: תעצרו עכשיו את האש! תעצרו עכשיו את האש!

“אני רוצה להודות לכולכם שצעדתם היום מול כל הפרובוקציות ומול כל האיומים. ואני רוצה לסיים בקריאה שהיא המסר של ההפגנה הזאת לשני העמים בארץ: יהודים וערבים, מסרבים להיות אויבים!”