restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

יו”ר ארגון המתמחים מרשם: ‘נתפטר בסוף אוגוסט אם לא יקצרו את התורנויות כמוסכם’

1 באוגוסט 2022

יו”ר ארגון המתמחים לרפואה מרשם, ד”ר ריי ביטון, כינסה בצהריים (שני) מסיבת עיתונאים בעקבות החלטת הממשלה לדחות את מועד תחילת קיצור התורנויות. אתמול הודיעה המדינה כי תדחה ובשנה וחצי את מתווה קיצור התורנויות. עקב כך, הרופאים הצעירים הכריזו על חידוש המאבק, והפנו אצבע מאשימה כלפי ממשלת לפיד ש”גזרה גזר דין מוות על קיצור התורנויות”. עוד הם הציבו אולטימטום חדש לממשלה: “אם עד 25 באוגוסט ראש הממשלה לא ישנה את ההחלטה האומללה הזו, אנחנו נוציא לפועל התפטרות המונית של מאות ואלפי מתמחים מכל בתי החולים בארץ”, הבטיחה ד”ר ביטון.

ביטון אף מתחה ביקורת על כך שבניגוד להמלצת משרד הבריאות, הקיצור ככל הנראה לא יחול על בתי החולים במרכז הארץ. “הבחירות משמשות כתירוץ עלוב לחוסר משילות”, הוסיפה ביטון ודחתה את הטענה שהבחירות מונעות את יישום המתווה. “הממשלה הזו נכשלה מקצועית וערכית, גם כי לא עמדה בשום התחייבות ובשום הסכם איתנו וגם כי היא ממשיכה העסקה פוגענית ומסוכנת בתנאים של עבדות. במקום לקחת אחריות, היא מסתתרת מאחורי תירוץ הבחירות”, אמרה.

“הממשלה אולי התקפלה, אבל אנחנו לא, ואנחנו מוכנים ללכת עד הסוף”, הדגישה ד”ר ביטון. “לכן אנחנו מחדשים את המאבק. אנחנו מתנצלים בפני המטופלים שלנו ובפני הציבור כולו, אבל לא נותרה בידינו ברירה אלא להילחם שוב על החיים שלנו ושלכם, על הרפואה שאנחנו נותנים ואתם מקבלים. בימים הקרובים ננקוט פעולות מחאה נרחבות בתוך בתי החולים ומחוצה להם. אנו נחושים לשים סוף לתורנויות הבלתי אנושיות של 26 שעות. נלך עד הסוף”.

יותר ממאה רופאים מתמחים וסטודנטים לרפואה, חברים בארגון מרשם, הפגינו במוצ”ש בסמוך לבית ראש הממשלה יאיר לפיד ברמת אביב ג’, בדרישה לקצר את התורוניות. המתמחים השמיעו קריאות נגד לפיד וקראו “או קיצור או מלחמה”. בדרכם לביתו של לפיד, המפגינים צעדו בדרך נמיר, עורק תחבורה מרכזי בצפון העיר וחסמו את צומת נמיר-קק”ל.

סרטון – מסיבת העיתונאים של ראשי ארגון מרשם בעקבות דחייה מועד קיצור התורנויות

עוד בנושא