restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

יו”ר הקואליציה ביטן: הייתי מעדיף שהערבים לא יגיעו לקלפיות; ח”כ ג’בארין: יש לפטרו

11 בדצמבר 2016

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), הגיב אמש (מוצ”ש) לדבריו של יו”ר הקואליציה הימנית, ח”כ דוד ביטן (הליכוד), ואמר כי הוא “הפך את עצמו לשופר של ראש הממשלה, ומוכיח כי כל מה שיש להנהגה הזאת להציע זה גזענות בוטה ופופוליזם זול”. הדברים נאמרו בתגובה לדבריו של ביטן באירוע שבתרבות במבשרת ציון, לפיהם היה מעדיף כי האזרחים הערבים לא יצביעו בבחירות. האמירה העלובה היומית שלו מבטאת את הפחד של ראש הממשלה מהתחזקותנו הפוליטית. למול הגזענות הזאת המחוייבות שלנו היא להמשיך לעבוד ולהעצים את כוחנו הפוליטי”.

יו”ר הקואליציה אמר אתמול במסגרת אירוע “שבתרבות” במבשרת ציון, כי היה מעדיף ש”הערבים לא ינהרו לקלפיות בכלל ולא יגיעו לקלפי, 95% מהם בוחרים ברשימה המשותפת”. יצוין שח”כ לשעבר מיכאל בן ארי התייצב לצד ביטן :”ב-30 שנות איחור: דוד ביטן, יו”ר הקואליציה מהליכוד מודה: הרב כהנא צדק! אין דו קיום איתם”.

ביטן הבהיר באירוע שנערך אתמול את התנגדותו להצעת החוק להשוואת קצבת הנכות לשכר המינימום, שיזמו חברי הכנסת דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) ואילן גילאון (מרצ) ועברה השבוע שעבר בקריאה ראשונה חרף התנגדות הקואליציה. “החוק הזה עולה למדינה שבעה מיליארד שקל, ואם הוא יעבור נצטרך לעלות את המע”מ ב-2%”, אמר. “הנכים צריכים לקבל קצבה לפי מבחן הכנסה ולא באופן גורף, ולכן החוק צריך לעבור על ידי הממשלה ולא כהצעת חוק פרטית”.

 

ח”כ יוסף ג’בארין (חד”ש – הרשימה המשותפת) קרא אמש להדחת ביטן: “במדינה מתוקנת דברי גזענות כאלה היו מביאים לפיטוריו המידיים של יו”ר קואליציה. איך הייתה המערכת הפוליטית בצרפת מגיבה אם פוליטיקאי בכיר היה אומר שהוא מעדיף שיהודים לא יגיעו לקלפי? נראה שחברי הממשלה בישראל לא רק שאיבדו כל חוש של אחריות ומוסריות, אלא שהם מפגינים בורות בלקחי ההיסטוריה של העם שלהם”.