restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

יפגינו מול מתקן המעצר של השב”כ בדרישה לשחרר עצירה ירדנית השובתת רעב

17 באוקטובר 2019

על פי החלטת ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי, מחר (חמישי) תתקיים הפגנה לשחרורה של היבא אללבדי, אזרחית ירדן ממוצא פלסטיני שעצורה בישראל מאז ה-20 באוגוסט. אללבדי שובתת רעב זה היום ה-24 במחאה על צו מעצר מינהלי שהוצא נגדה, אשר פוטר את הרשויות מהגשת כתב אישום נגדה וגיבויו בראיות. שגרירות ירדן בתל אביב עוקבת מקרוב אחר מצבה של אללבדי, וביום ראשון ביקר אצלה הקונסול הירדני, בבית המעצר הקישון. כך מסר הבוקר העיתון “אל אתיחאד” היוצא לאור בחיפה. ההפגנה תתקיים בשעה 16:30 בצומת ג’למי – צומת העמקים.

על פי “הארץ” הקונסול אמר לעורך דינה, רסלאן מחאג’נה, שחל שיפור מסוים בתנאי מעצרה וכי היא התקלחה לראשונה אחרי שבועיים וקיבלה בגדים להחלפה. אללבדי סירבה עד כה להתקלח משום שבתא המקלחת יש מצלמות מעקב, ווילון המקלחת היה שקוף. מחאג’נה אמר ל”הארץ” שהוא הוחלף בווילון כהה. עוד אמר כי על אף החולשה שהיא חשה, הירידה במשקל ודפיקות הלב המואצות, היא נחושה בדעתה להמשיך בשביתת הרעב.

צו המעצר המינהלי הוצא נגד אללבדי לאחר שבמשך כ-35 יום היא הוחזקה כנחקרת שירות הביטחון הכללי (שב”כ), בחשד שקיימה קשרים עם חיזבאללה ונשלחה לגדה המערבית כדי לגייס סוכנים לארגון. היא דוחה את החשדות נגדה, ועורך דינה אמר שהעובדה היא שלמרות החקירה הקשה, התביעה לא הצליחה לנסח כתב אישום נגדה.