restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

י-ם: עשרות הפגינו בעקבות מסקנות ועדת ששינסקי

4 בינואר 2011

עשרות הפגינו ביום שלישי, ה-4 בינואר, מול משרד האוצר בירושלים, בעקבות פרסום מסקנות ועדת ששינסקי המקלות עם בעלי ההון המקומיים והזרים. מפורום הפעולה האזרחית נמסר: “מנכ”ל דלק אנרגיה גדעון תדמור וחבריו לתאגידי הגז, משתלטים שוב – בשקרים, באיומים ובהסתה – על תהליכי קבלת ההחלטות במדינה. הם סירסו את הדו”ח המקורי של ועדת ששינסקי ועכשיו ינסו להביא לחיסולו המוחלט בממשלה ובכנסת. החודשים הבאים יכריעו האם השלטון ללא מיצרים של תאגידי הגז יימשך – או האם גם לאזרחי ישראל יש השפעה על מה שקורה במדינה.

“מסע ההסתה והאיומים של תאגידי הגז הוכיח עד כמה מסוכן המונופול שרוצים ליצור כאן גדעון תדמור וחבריו. במצב העניינים הנוכחי, אוחזת החבורה הזאת את המדינה בצווארה – ועושה כמעט ככל העולה על רוחה. הם מסיתים, מאיימים, משקרים, משתלטים באלימות מילולית על תהליכי קבלת ההחלטות – ומהווים סכנה לדמוקרטיה הישראלית. הסחטנות והאיומים של תאגידי הגז ושל שר החצר שלהם, עוזי לנדאו, הפכו את הדו”ח המקצועי של ועדת ששינסקי שפורסם לפני שבועות אחדים – לדו”ח פוליטי, שעוצב על-ידי איומים ולחצים אימתניים. במו ידיו כפה השר לנדאו על נציגי משרדו בוועדה – שהיו חתומים על ההמלצות המקוריות – לשנות דעתם מקצה לקצה”.

אל מול מסקנות ששינסקי – יוזמת חקיקה של ח”כ חנין וח”כים נוספים להעלאת הכנסות המדינה ממשאבי טבע