restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

כאלף משתתפים באירוע פתיחת מערכת הבחירות של חד”ש בסחנין

16 בפברואר 2019

 

כאלף פעילות ופעילים השתתפו אמש (שישי) באירוע פתיחת מערכת הבחירות של חד”ש שנערך בעיר סחנין. באירוע השתתפו מועמדי חד”ש לכנסת: ח”כ איימן עודה, ח”כ עאידה תומא-סלימאן, ד”ר עופר כסיף, ח”כ יוסף ג’בארין, ג’אבר עסאקלה וח”כ לשעבר יוסף עטאונה.

את האירוע פתח ראש העיר, ד”ר ספואת אבו-ריא, שניצח בבחירות המוניציפליות האחרונות בראש רשימת חד”ש, שקרא להמשיך ולקיים את הרשימה המשותפת על כל מרכיביה בבחירות לכנסת הקרובות.

ראשון הדוברים היה מזכ”ל המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י), עאדל עאמר, שהתייחס למקומה של סחנין במאבק לשוויון של האוכלוסייה הערבית בישראל ועל תפקידה של מק”י ביום האדמה. הוא גם שיגר ברכה לעם בוונצואלה “המתמודד עם האיומים הצבאיים של האימפריאליזם האמריקאי”.

“אנחנו מתמודדות ומתמודדים במערכה גורלית ועתירת סיכונים. ואני לא מתייחסת רק לבחירות הקרובות לכנסת. הבחירות הן חלק ממערכה רחבה יותר: המאבק בימין שבשלטון המעוניין לחסל את השאיפות הלאומיות של העם הפלסטיני ולשלול את זכויותיהם של האזרחים ערבים בישראל”, אמרה ח”כ תומא-סלימאן שהדגישה “הכל נעשה בעידודו הפעיל של הממשל האמריקאי”. “נתניהו המושחת מנסה לקדם מדינת אפרטהייד ואנו נעמוד כחומה בצורה נגד כוונותיו”, הדגישה. על כך הוסיף ד”ר כסיף “המפלגות הציוניות מתחרות אחת בשנייה מי יותר גזענית ורק השותפות היהודית-ערבית הלוחמת היא המענה האמיתי”.

עסאקלה תקף את חוק הלאום: “ישנה קבוצה של ערבים-דרוזים המנסים לתקן את חוק הלאום. המסר שלנו לקבוצת האזרחים הזו הוא פשוט: לא ניתן לתקן את החוק הגזעני – יש לבטלו כליל”. הדובר האחרון בעצרת היה יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ עודה שהדגיש “אנו עושים הכל שביכולתנו כדי לשמור על הרשימה המשותפת ואף כדי לחזקה”.