restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

“כצפוי, ועדת טרכטנברג לא תביא צדק חברתי”

26 בספטמבר 2011

ח”כ דב חנין הגיב ביום שני, ה-26 בספטמבר, למסקנות ועדת טרכטנברג: “מוזר לשמוע את חברי הוועדה, ממובילי המדיניות הכלכלית של ישראל, מגלים “סוד אפל” של גידול עצום באי השוויון בישראל. היכן הם היו עד עכשיו?

“מסקנות ועדת טרכטנברג כוללות שילוב בין צעדים שכבר נמצאים בחוק, ורק הממשלה מונעת את הפעלתם (לדוגמא: חוק חינוך חינם מגיל 3 שחוקקה תמר גוז’נסקי בשנות ה-90 ואשר הממשלה מפרה אותו בריש גלי; ועדת טרכטנברג מציעה להחילו רק מ-2016), לצעדים קטנים ומאוחרים מדי של שינוי (למשל: עצירת רפורמת המיסים ההרסנית של נתניהו, אבל בלי העלאה משמעותית של מס החברות ורווחי ההון) וגם מהלכים מסוכנים ומדאיגים של הפרטה (כמו: הפרטת הנמלים; המשך הפרטת תאגידי המים).

“בתחום הדיור, במקום בנייה ציבורית על קרקעות המדינה של דיור בר השגה להשכרה, הועדה מציעה עוד הטבות ליזמים ולקבלנים.

“בסופו של דבר צריך גם לזכור כי כרגע מדובר רק בדיבורים. כדי להפוך את השינויים למעשים אין ברירה אלא להביא בפני הכנסת חוק תקציב מדינה חדש לשנת 2012, שיבטא באמת את דרישת הציבור לצדק חברתי ושינוי עמוק של סדר העדיפויות. בכוונתי ליזום בימים אלה מהלך רחב של חקיקה יחד עם חברי כנסת נוספים כדי להביא בפני הכנסת הצעת חוק לתקציב מדינה חדש לשנת 2012, כדי שהשנה הבאה תהיה באמת שנת התקדמות לצדק חברתי”.

צילום תמונה בעמוד שער: אקטיבסטילז