restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

כשמו הוא: סגן שר הדתות כהנא רוצה לגרש את הערבים מארצם

14 ביוני 2022

סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא (ימינה) הביע אתמול (שלישי) עמדות גזעניות בשיחה עם תלמידי תיכון בהתנחלות אפרת שבשטחים הפלסטינים הכבושים, וחזר בו. בתיעוד שהובא הבוקר בידי מיכאל שמש בכאן רשת ב’ בתאגיד השידור הישראלי, נשמע סגן השר אומר כי היה שולח את הערבים לרכבת אקספרס לשווייץ “שיחיו שם חיים מדהימים”.

“אם היה כפתור שאפשר ללחוץ עליו, שיעלים מפה את כל הערבים, שולח אותם ברכבת אקספרס לשווייץ, שיחיו שם חיים מדהימים, מאחל להם את כל הטוב שבעולם בשווייץ, הייתי לוחץ על הכפתור הזה. אין כפתור כזה, כנראה נועדנו פה להתקיים על האדמה הזו באיזושהי צורה”, אמר כהנא בתיכון “דרך אבות”. לדבריו, הסיכוי לשלום עם הפלסטינים לא קיים בעתיד הקרוב. “מחשבה שאם נחזור לקווי 67′ יהיו פה שתי מדינות שיחיו בשלום זו עם זו, אני חושב שזה קשקוש”, הוסיף.

כל חברי הכנסת של הרשימה המשותפת גינו בחריפות את דבריו של כהנא. לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) התפוח הכהניסטי לא נפל רחוק מהעץ. בממשלה הזאת עוד מדברים על שותפות יהודית-ערבית”. אחרי שדבריו עוררו סערה, התנצל כהנא וצייץ: “בשיחה שקיימתי אמש עם תלמידים חזרתי על ההבנה המובנת מאליה שלא אנחנו ולא הערבים הולכים לשום מקום, ולכן צריך למצוא דרך לחיות כאן ביחד. הממשלה הנוכחית היא צעד חשוב בכיוון הזה. בשטף דבריי הייתה גם בחירת מילים לא מוצלחת”.