restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

לאחר הדיכוי הברוטלי באום אל-פחם: הממשלה אישרה תכנית מצומצמת למיגור הפשע

2 במרץ 2021

ממשלת הימין אישרה אמש (שני) תוכנית מאוד מצומצמת למאבק באלימות ובפשיעה בחברה הערבית, שאינה עונה על הדרישות שהציגו נבחרי הציבור הערבים לשרים. חברי כנסת של הרשימה המשותפת וראשי רשויות ערבים מתחו ביקורת חריפה על התוכנית, ואמרו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו דוחה אישור חלקים נכבדים ממנה לאחרי הבחירות כדי שלא יצטרך להוציאה לפועל. על כך נמסר הבוקר בעיתון אל-אתיחאד.

לפי החלטת הממשלה, לתכנית יוקצו באופן מיידי 150 מיליון שקלים, שישמשו בעיקר להקמה ולהרחבה של חמש תחנות משטרה. הכספים אמורים לממן גם הקמת שתי תחנות כיבוי אש, בניית מבנים לשירותים קהילתיים ביישובים הערבים והקמת יחידה מיוחדת במשטרת ישראל שתכליתה להיאבק בפשיעה במגזר הערבי.

הרשימה המשותפת מסרה כי התוכנית מעידה על כך שנתניהו אינו מתכוון למגר את הפשיעה בחברה הערבית. “התוכנית מדברת על 150 מיליון שקלים מתוך תקציב משטרה של 13 מיליארד, שמיועדים כמעט אך ורק לפתיחת תחנות משטרה – כל זאת בתוכנית שאם בכלל תצא לפועל, תימרח על פני שנים. לממשלה אין כוונה להיאבק בפשע המאורגן, בשונה מהחלטות קודמות לגבי נתניה ונהריה שבהן התקבלה החלטה למגר את ארגוני הפשע בחברה היהודית”, נמסר. לפי המשותפת, “מדובר בתוכנית יחסי ציבור לקמפיין הבחירות של נתניהו. אסור להאמין לה או לנהות אחרי השקרים שלו”.

התכנית באה בעקבות הדיכוי הברוטלי של תושבי אום אל-פחם ביום שישי האחרון שמחו נגד אוזלת ידן של ממשלת הימין והמשטרה למגר את פשע ואת האלימות. באותו יום התכנסה ישיבת חירום באום אל-פחם בהשתתפות חברי מועצת העיר, הוועד העממי ונציגי ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל, במהלכה הוחלט על הפגנה המונית נוספת שתתקיים ביום שישי קרוב, 5 במארס. חד”ש קראה לחבריה הערבים ויהודים להשתתף במחאה והסעות מתארגנות בתל-אביב, ירושלים, חיפה, הנגב ומרחבי הגליל.

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/100886

https://zoha.org.il/100861

https://zoha.org.il/100835