restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

להפסיק את גירוש התושבים: הפגינו ביפו ליד מאהל של מחוסרי דיור

18 בנובמבר 2021

כמאה מפגינים ערבים ויהודים הפגינו אמש (רביעי) בגן השניים ביפו נגד גל הפינויים של תושבים מדירותיהם. מאהל מחאה הוקם במקום בידי פרידה נג’ר וארבעת ילדיה. הם ממתינים ארבע שנים לדירת דיור ציבורי ומאסו בהמתנה. נציגי חברת עמידר לא הציעו פתרון למשבר הדיור, ולנוכחים בהפגנה היה ברור שצריך להיאבק נגד מדיניות הנישול בגיבוי הממשלה. ניידת סיור חלפה על פני המפגינים ולא נרשמו עימותים בין המפגינים לשוטרים. נציגי עיריית תל אביב-יפו לא טרחו להגיע ולדבר עם התושבים. 

חבר הכנסת עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) אמר למפגינים: “לא נאפשר לחולדאי להפוך את תל אביב ואת יפו לערים לעשירים בלבד. נתייצב, ערבים ויהודים, מול הגזענות והקפיטליזם החזירי של מדיניות הגירוש והפינויים”. ראש הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) הוסיף: “הגעתי ליפו יחד עם חברי סמי אבו שחאדה, לעמוד לצד דיירות ודיירי הדיור הציבורי הנלחמים על קורת גג. המאבק של תושבי הדיור הציבורי הוא מאבק ערבי-יהודי משותף נגד גירוש של ערבים ויהודים מוחלשים לטובת יזמי נדל״ן”.

המשוררת איאת אבו שמיס, תושבת יפו, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: “עוד ועוד משפחות מצטרפות למחאה, הקמת עוד אוהלים לעוד משפחות שאין להן פתרון דיור. בושה, פשוט בושה! כל משפחה מורכבת ממינימום 4 נפשות, עם ילדים קטנים, ללא פתרון! תראו את הילדים הביאו את המשחקים שלהם אל האוהל – זה נראה לכם הגיוני? חייבים פתרון עכשיו! גינת השניים הפכה למחנה המזכיר מחנה פליטים. זה בזיון. תכף הרשויות ישלחו את הנציגים שלהם שיגידו לאותן משפחות מה אתם עושות לנו בושות, מה אתן ככה פוגעות בשמנו הטוב! חברות וחברים: צריך להגיע למאהל ולתמוך”.

סרטון – דברי ח”כ עופר כסיף בהפגנה, אמש, ביפו:

https://www.facebook.com/ofercass/videos/1057296715095121

עוד בנושא: